Strona 31 z 34 PierwszyPierwszy ... 212930313233 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 301 do 310 z 339

Temat: zawieszenie - elementy Poliuretan - owe

  1. #301
    arielo87's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sensej Pokaż post
    pamiętaj że wymiar zewnętrzny jaki mogą Ci koledzy podać nie jest wymiarem pod który musisz toczyć tuleje
    A tutaj chyba się nie zgodzę z Tobą. Kupiona tuleja musi mieć większy wymiar niż średnica otworu w wahaczu (wymiar nominalny) więc tym sposobem ma już stosowny nadwymiar do montażu. Tym samym, jeżeli np średnica wewnętrzna otworu tylnej tulei wahacza wynosi 60mm (nie wiem ile dokładnie, strzelam) a sama tuleja z PUR ma np 62mm to te dwa mm to nasz naddatek średnicy Czysto teoretycznie ten nadwymiar można zastosować wtedy w każdej tulejce. Nie wiem jak to się ma do tablicy pasowań bo one są dla metali a nie elastomerów.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szataniszcze Pokaż post
    Możesz udawać idiote i nie dowierzać, że te ich tuleje ci nie wejda i prosisz o wymiary jak ci w końcu podadzą /dla świętego spokoju/ to powiesz że jak one mogą wiejść bo są za duże. To w tedy opiszą ci całość sprężystości materiału
    Wierz lub nie, ale podobną historyje im zmalowałem zobaczymy co odpiszą

  2. #302
    szataniszcze's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Brawo! bede niedługo montował poli zawieche w ładzie niwie to jak byś chciał sobie dotoczyć to ci moge z wymiarować

  3. #303

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Orientujecie się czy istnieje sama wkładka do łapy skrzyni żeby była jak oryginalna gumowa? Bo wsadziłem poliuretanową powerflexa czerwoną ale chcę z niej zrezygnować i włożyć oryginalną, nową. Chyba że są jakieś "lepsze" zamienniki ze wzmacnianej gumy czy coś to też chętnie. Jak widzę na allegro to te łapy występują w całości, ale wkładek nie widzę...

  4. #304
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KoBi88 Pokaż post
    Orientujecie się czy istnieje sama wkładka do łapy skrzyni żeby była jak oryginalna gumowa? Bo wsadziłem poliuretanową powerflexa czerwoną ale chcę z niej zrezygnować i włożyć oryginalną, nową. Chyba że są jakieś "lepsze" zamienniki ze wzmacnianej gumy czy coś to też chętnie. Jak widzę na allegro to te łapy występują w całości, ale wkładek nie widzę...
    na serwisie występuje również jako całość tak że raczej nie znajdziesz samej gumy. przecież powerflex jest dobry. mogłes założyć strongflexa to zobaczyłbyś jak trzęsie power u mnie wymiata
    The Fast and the Furious (żeton)

  5. #305

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mateusz1900tdi Pokaż post
    na serwisie występuje również jako całość tak że raczej nie znajdziesz samej gumy. przecież powerflex jest dobry. mogłes założyć strongflexa to zobaczyłbyś jak trzęsie power u mnie wymiata
    Nie masz wibracji? Zastanawiam się czy to również nie jest wina odchudzonego koła zamachowego i sprzęgła zmienionego na jednomas. Fakt, drżą plastiki i myślę czy to wina wkładki czy po prostu jeszcze innych elementów zawieszenia silnika/skrzyni, które mogą być zużyte. Po opiniach w necie wolałem dopłacić do powerflexa niż strongflexa wkładać i potem wymieniać go...nie oszczędzam na częściach do auta - prędzej na sobie niż na aucie <rotfl>

    Generalnie ta wkładka była by bardziej długowieczna gdyby zrobili jakieś połączenie gumy i poliuretanu warstwowe. w sumie nawet nie musiałoby być to połączone w całość jeśli poliuretan się nie łączy z gumą łatwo, a byłoby sztywne + tłumiło drgania.... nie? Może by tak zlecić taką hybrydkę z wymiarami tej firmie polskiej co robi poliuretany pod każdy wymiar....? W sumie jakby wyszło niedrogo... pomyślę chyba o tym po majówce a na razie na full poli pośmigam chyba jeszcze.

  6. #306
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KoBi88 Pokaż post
    Nie masz wibracji? Zastanawiam się czy to również nie jest wina odchudzonego koła zamachowego i sprzęgła zmienionego na jednomas. Fakt, drżą plastiki i myślę czy to wina wkładki czy po prostu jeszcze innych elementów zawieszenia silnika/skrzyni, które mogą być zużyte. Po opiniach w necie wolałem dopłacić do powerflexa niż strongflexa wkładać i potem wymieniać go...nie oszczędzam na częściach do auta - prędzej na sobie niż na aucie <rotfl>

    Generalnie ta wkładka była by bardziej długowieczna gdyby zrobili jakieś połączenie gumy i poliuretanu warstwowe. w sumie nawet nie musiałoby być to połączone w całość jeśli poliuretan się nie łączy z gumą łatwo, a byłoby sztywne + tłumiło drgania.... nie? Może by tak zlecić taką hybrydkę z wymiarami tej firmie polskiej co robi poliuretany pod każdy wymiar....? W sumie jakby wyszło niedrogo... pomyślę chyba o tym po majówce a na razie na full poli pośmigam chyba jeszcze.
    no to raczej ty miasz jakieś problemy u mnie nie ma drgań nawet powiem że sie tłumią jak przy oryginale. jak miałem strong to była masarka nie wiadomo za co było łapać bo wszystkim trzęsło :/ a teraz jest super już 5 msc jeżdze i zadowolony jestem w 100%
    The Fast and the Furious (żeton)

  7. #307
    Bart1's Avatar
    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć
    Mam kilka pytań do posiadczy 1.8t chce wymienić poduchę łapy skrzyni (mam czasem problemy z wbiciem 1) olej w skrzyni wymieniony na ori.
    Teraz pytanie do was jak w 1.8t sprawdza sie poducha powerflex-a. Czy odczuwacie drgania i jak wymiana wpłyneła na wbijanie biegow ?
    Ktory kolor jest miekki, normalny "cywilny" i czy kupowaliście nowe sróby mocujące?
    Ostatnio edytowany przez Bart1 - 13-05-13 o 23:14



  8. #308
    Dext85's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam,

    Mam problem z dog bone na powerflexi'e . Zmieniłem całe zawieszenie na powerflex + poduchy lewa prawa lemforder. Wszystko super jeżeli auto jest na obrotach wysokich jak jest na jałowych tragedia , trzęsie budą , że szok. Czego to może być przyczyna. ? Nie da się w środku wysiedzieć. Mechanik kombinował z ustawieniem na wszystkie strony i nic. Mówi , że stanowczo za twarda w porównaniu z oryginałem. Czy to może być problem koła dwumasowego , przed wymianą buda nie trzęsło.

    Proszę o pomoc.

    Dziękuję

  9. #309
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Dext85 Pokaż post
    Witam,

    Mam problem z dog bone na powerflexi'e . Zmieniłem całe zawieszenie na powerflex + poduchy lewa prawa lemforder. Wszystko super jeżeli auto jest na obrotach wysokich jak jest na jałowych tragedia , trzęsie budą , że szok. Czego to może być przyczyna. ? Nie da się w środku wysiedzieć. Mechanik kombinował z ustawieniem na wszystkie strony i nic. Mówi , że stanowczo za twarda w porównaniu z oryginałem. Czy to może być problem koła dwumasowego , przed wymianą buda nie trzęsło.

    Proszę o pomoc.

    Dziękuję
    mi buda trzęsło jak miałem poduche pod skrzynie z strongflexa. zmieniłem z powera i jest git przy ruszaniu na biegu jałowym tez jest git. a dobrze dokręcił mechanik tą poduszke??

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Bart1 Pokaż post
    Cześć
    Mam kilka pytań do posiadczy 1.8t chce wymienić poduchę łapy skrzyni (mam czasem problemy z wbiciem 1) olej w skrzyni wymieniony na ori.
    Teraz pytanie do was jak w 1.8t sprawdza sie poducha powerflex-a. Czy odczuwacie drgania i jak wymiana wpłyneła na wbijanie biegow ?
    Ktory kolor jest miekki, normalny "cywilny" i czy kupowaliście nowe sróby mocujące?
    może synchronizator sie rozleciał ?? mechanik sprawdzał ??
    The Fast and the Furious (żeton)

  10. #310
    Dext85's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Raczej dobrze dokręcona, sam mi powiedział , że tak trzęsie i mówił , że kombinował na wszystkie sposoby przesuwał motor i nic jest za sztywno. Ja mam w całości wymienione gumy razem z tą tulejka na końcu, może dlatego. Nie wiem może się jeszcze ułoży jak jest 1200 obrotów to jest super lecz na 980 trzęsie jak cholera.

Strona 31 z 34 PierwszyPierwszy ... 212930313233 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •