Strona 60 z 117 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270110 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 591 do 600 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #591
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    Z tego co wiem to ta hamownia była zbudowana przez właściciela zakładu i on ja sam kalibrował, gdzie ustawiał pod seryjne auto z mocą katalogowo, a wiecie dobrze że auta miewają bonusy o których tu zapomniano. Kolejny temat witka hamownia była sprawdzana z innymi jak np comsportu i wyniki wychodziły takie same.
    Ps. Nie jestem obrońco r-performance czy coś... Żeby nie było

  2. #592
    Hebe's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Polska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Chłopaki proszę o pomoc.
    Chcę wsadzić do mojego auta wtryski S3 i zamontować
    pompę paliwa Autotecha.

    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3655071121

    Czy taka jest odpowiednia?czy coś pokręciłam.Może inna?
    Wtryski chcę kupić też nowe ale potrzebuję numeru części.
    Czy listwa wtryskowa też musi być wymieniona?czy jest
    taka sama jak w A3 i wymiana jest zbędna?

  3. #593
    TuneFORCE's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Wałbrzych
    Auto
    Golf R
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rapix Pokaż post
    był 3 hamownie na dwóch był wynik 300, a na tej jednej 266
    A gdzie są wykresy z tych 3ch hamowni?
    Widać tylko wygładzone kreski u tunera, który modził auto i słabszy wynik, bardziej poszarpane(brak wygładzania) kreski na drugiej hamowni...a gdzie trzeci pomiar?

  4. #594
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    w białymstoku na maha hamowane było 3 raz zaraz po szukam tego wykresu

  5. #595
    Cheeroki's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Quattro S-Line
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Czy ktoś z Was znalazł skuteczne rozwiązanie poprawy dźwięku po zrobieniu DP 3" bez katów na seryjnych tłumikach? Rezonans powstały po takim modzie delikatnie mówiąc nie powala.

    Tak wiem, najlepszym rozwiązaniem jest kompletny przelotowy wydech lub montaż sportowego katalizatora.
    Ja zastanawiam się czy istnieje opcja nr 3 (o jednej słyszałem ale ciężko mi uwierzyć w jej skuteczność)

    Sorry nie czytałem całego wątku, być może ktoś już ten temat poruszył.

  6. #596
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Nie ma szans na seryjnych puszkach które masz, wydech po prostu "pierdzi".

  7. #597
    Cheeroki's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Quattro S-Line
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Chodzi mi o rezonans, nie jest to do końca związane z ori tłumikiem bo gdy katy są dźwięk jest ok.

  8. #598
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Rozwiązanie jest proste - załóż sportowy katalizator

  9. #599
    Cheeroki's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Quattro S-Line
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Cheeroki Pokaż post
    Tak wiem, najlepszym rozwiązaniem jest kompletny przelotowy wydech lub montaż sportowego katalizatora.
    Ja zastanawiam się czy istnieje opcja nr 3 (o jednej słyszałem ale ciężko mi uwierzyć w jej skuteczność)
    Zyzio czytaj ze zrozumieniem, chodzi mi o opinie czy znacie trzeci sposób o którym słyszałem. Być może to mit dlatego zwracam się do osób mających rozeznanie w temacie tego silnika.

  10. #600
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    czytam ze zrozumieniem i staram Ci się pomóc, nie słyszałem o czymś takim, jeśli katalizatory załatwiają sprawę to załóż taki katalizator i nie kombinuj. Taki 100cpsi powinien załatwić temat.

Strona 60 z 117 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270110 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •