Strona 89 z 103 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 881 do 890 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #881

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    inna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Masz niesprawny układ turbodoładowania

  2. #882
    Zakaz pisania
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warm-mazur
    Auto
    VW/AUDI/HONDA
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bartekb85 Pokaż post
    Panowie, notlauf po przekroczeniu 140 km/h na 6 biegu, w zeszłym roku wymieniona grucha i zawór n75 oraz czyszczona turbina, błędów brak, czy jest sens robienia logów dynamicznych na 6 biegu gdyz tylko na nim łapie notlaufa?

    edit jednak juz na vagu wyskakuje 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    Proponuje wyjąć turbo i porządnie je wyczyscic bo jezeli nie wydaje ono niepokojacych odgłosów niezbędne bedzie czyszczenie aczkolwiek mozesz jeszcze poobserwowac dzwignie vnt-czy pracuje w pełnym zakresie. Na 3 biegu jak przeciagniesz powyzej 4tys to Ci nie wpada w awaryjny?

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  3. #883
    Marcelspeed's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    czy notlauf występuje tylko na danej prędkości? bo ja mam cos takiego ze na każdym biegu powyzej 2000 obrotów jest muł

  4. #884
    Zakaz pisania
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warm-mazur
    Auto
    VW/AUDI/HONDA
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Marcelspeed Pokaż post
    czy notlauf występuje tylko na danej prędkości? bo ja mam cos takiego ze na każdym biegu powyzej 2000 obrotów jest muł
    Z doświadczenia moge powiedzieć, ze najczesciej wystepuje po przekroczeniu pewnych obrotow, niezaleznie od biegu. Najczestszy powod - zapieczone kierownice zmiennej geometrii ale bez podlaczenia vcds nic nie da sie powiedziec na 100%

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  5. #885

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    inna
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    dzis czyscilem lopatki u siebie tez mi lapalo not laufa, teraz jest ok

    Tapniete z estrójeczki

  6. #886

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasionka
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam koledzy, mam maly problem- od okolo miesiaca a3 wpadala mi w notlauf przy 4 tys ob, po wylaczeniu samochodu i ponownym uruchomieniu byl spokoj asz do nastepnego przygazowania do 4 tys, wjechalem na cpn zeby zatankowac, uruchomilem a3 i brak turbo, po odpieciu akumulatora dalej brak, dojechalem tak do domu, po podpieciu pod waga blad przeladowania, usunolem blad dalej brak turba, odpiolem zaworek zwrotny (ten czarno-bialy) puszczal w obudwie strony, myslalem ze to jego wina, wiec go podmienilem na dobry dalej brak turba, zrobilem log statyczny w bloku 011 bas setting i po obserwowaniu sztanga od turba sie rusza. Koledzy co moze byc przyczyna brak turba?? silnik 1.9 TDi 110 KM 99r AHF.
    prosze pomozcie.

  7. #887

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chełm
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Koledzy pomóżcie... Posiadam a3 z 98roku 1.9tdi ALH, jest tam turbina ze zmienna geometria. Problem polega na tym ze turbo przeładowuje... na kanale 11 podczas jazdy jest tak ze jak wkręcam na wyższe obroty to ciśnienie aktualne w kolektorze dochodzi do 2500milibarow, gdzie komp chce wtedy max 1800 i oczywiście przez to łapie notlauf... Jaka możne być tego przyczyna? Wcześniej tez coś takiego miałem ale nie przeładowywało tylko nie doładowywało bo sztanga prawie wo gole nie chodziła i jakoś wtedy wpadłem na pomysł żeby ja ręcznie rozruszać no i teraz niby chodzi w pełnym zakresie ale czy przez takie " rozruszanie" nie moglem czasem uszkodzić tej turbawki?? Robiłem dzisiaj taki mały test i odłączyłem przewód podciśnieniowy co idzie od zaworu n75 do gruchy w turbo ale na kanale 11 ciśnienie dalej było za duże i chyba nawet się nic nie zmieniło w porównaniu do tego jak było podłączone... Co robić? od czego zacząć diagnozę? Wymieniałem już czujnik ciśnienia doładowania ( chyba jest to map sensor) ale wartości są takie jak na starym...

  8. #888

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeźnica
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Witam mam takie pytanie ponieważ turbina mi się zacina w taki sam sposób jak to opisane po przekroczeniu pewnych obrotów się włącza tryb awaryjny, ale w czym problem ponieważ była już 3 razy przez mechaniki i problem jest dalej. Za pierwszy razem wyczyścil bez ściagania stwierdzil zapieczone kierownice itd i był spokój może 3 dni, później zawiozłem drugi raz i problem zaś się powtórzył. Mechanik się trochę wkurzył i za 3 razem wyciągnął całą turbine po czym stwierdził że tak zawalonej turbiny w życiu nie widział . Ale ok wyczyścił ją i 2 tygodnie trubina chodziła jak nowa zero problemów . Po 2 tygodniach zaś problem trubina co przekrocze obroty włącza siętryb awaryjny więc wyłaczam i właczam auto i chodzi. Musze niestety 4 raz auto dawać do czysczenia . Wiecie panowie czemu aż tak to jest upierdliwe ?

  9. #889
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Po pierwsze to wyczyszczenie turbiny bez ściągania nie jest możliwe.
    Po drugie zmień mechanika.
    Sprawdź zawór N75. Najlepiej zrobić logi i wstawić na forum w dziale Diagnostyka.
    Nie możliwe żeby dobrze wyczyszczona po kilku dniach się znowu zabrudzila.

  10. #890

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wschowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam pytanie do was
    Moja a3 łapała mi not lauf po podłączeniu do kompa pokazało 2 błędy

    19561 Nie znany kod błędu - błąd sporadyczny
    17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy

    Po wymianie zaworu błąd 17957 zniknął, turbiny puki co nie rozłącza

    Ale nie wiem co oznacza ten pierwszy błąd 19561 który cały czas się pojawia

    Stąd moje pytanie od czego to jest i czy powinienem się nim przejmować skoro turbina już działa prawidłowo

Strona 89 z 103 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •