Cytuj Oryginalnie napisane przez Lewian Pokaż post
W hamowaniu w takim aucie jak A3 może być ciężko odczuć ale na pewno odczujesz na trwałości i na tym, że niezabezpieczone antykorozyjnie tarcze szybciej czas zeźre
właśnie, po hamowaniu tyłu cudów się nie spodziewam, bo co można wymagać od zwykłej pełnej tarczy 232 która jest tylko uzupełnieniem przodu, głównie znaczenie miałaby ta trwałość żeby za chwilę znowu nie wracać do tematu.

- - - Aktualizacja postu - - -

Cytuj Oryginalnie napisane przez ombre_ombre Pokaż post
marek_s3 widać że china zawsze pozostanie chiną
tak, tyle że jak zamawiasz NIEMIECKIEJ firmy ATE i przychodzi pudełko z naklejką made in china, to nie masz wpływu na kraj pochodzenia. Ja wiem że dziś produkcja jest na całym świecie wszystkiego i zaraz podniosą się głosy że może zly montaż, że coś - dobra, bzdury, przód trzyma się idealnie tylko dlatego że produkcja jest w innym kraju tego ATE, i jak póki co jakoś z elektroniką chinole sobie radzą to niestety z motoryzacją już nie, spośród wszystkich części w aucie to jedyna rzecz która jest made in china - pierwsza i ostatnia, inni producenci już się chyba przejechali na temacie skoro produkcja europa nadal - wiadomo że też może coś się trafić, ale mimo wszystko. Klocki ATE czechy - i są mega dobra skuteczność na 50-60 tys km spokojnie jak nie lepiej.