Jak się boisz zamulenia na 225/45 to pomyśl nad 205/50.
Jak się boisz zamulenia na 225/45 to pomyśl nad 205/50.
|
cosmo-pl widze ze masz wiedze na temat opon więc pytanie kieruje do ciebie
co możesz mi polecić do 450zł za szt.
koło 18"
do tej pory jeździłem na 215/40/18" opona była lekko naciągnięta na feldze, bo dedykowany rozmiar do mojej felgi to 225
zastanawiam sie teraz nad rozmiarem 225/40/18" tak aby mieć lepszą trakcje
z tym że przy zmianie opon na 225 będe musiał stoczyć dystanse
ciśnienie w oponach na jakim jeżdzę to 2,5 bara
rocznie pokonuje około 10tkm
zastanawiałem sie nad oponą
http://www.inopony.pl/opony,0,53141/...r18-88-w-.html
po przeczytaniu opinii użytkowników w/w opony zdania sa podzielone że zarówno na suchym jaki i na mokrym opona dobrze trzyma
jedynym mankamentem jest to ze szybko znika
ja potrzebuje opon które wytrzymają min. 4 sezony
nie ścigam sie po torach ale cos tam pod maską jest i dość często to wykorzystuje
co możesz mi polecić
w grę wchodzą nawet używki max 1 sezon
Ostatnio edytowany przez mariusz11111 - 15-02-15 o 14:49
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
sebastian13205 (15-02-15)
To jest opona na tor... nie nadaje się kompletnie do cywilnej jazdy. Typowa przejściówka. No chyba, że zależy Ci na szpanie i lansie, tylko że one nie wytrzymają żadnego przebiegu i raczej bym na nic po deszczu nie jeździł.
Możesz próbować tą - Falken ZE914 215/40R18 89W Powinna wytrzymać te 4 sezony, jak je będziesz oszczędzał. Mają znacznik zużycia sprytny, to będziesz widział, czy dajesz im w kość, czy sobie radzą. Mój kolega w Z4 ma takie założone i jest w pełni zadowolony. Ja też na nich trochę jeździłem i też mogę je polecić. Ze zużyciem to się jednak nie spodziewaj nadzwyczajnej odporności. Plusem jest to że Twoja a3 nie jest ciężka, jak na taki rozmiar, więc powinny przejeździć bez mrugnięcia te 30 000 km, a 40 000 jak będziesz w miarę normalnie je użytkował, to też dadzą radę. Przy tym rozmiarze nie robią też opon trwałych tylko "wyścigowe", ale jak mi pokazałeś te Federale, to się zastanawiam, czy nie lepiej oszczędzić te 240 PLN w stosunku do zakładanego budżetu i przejechać realnie 3 sezony, a nie 1Z używkami to ja bym sobie dał spokój - za duże prawdopodobieństwo, że trafisz na jakąś trefną oponę. Ewentualnie znajdziesz trochę drożej też Vredestein Ultrac Cento. Wybór zależy od Ciebie - opony wg mnie porównywalne.
http://www.oponyturbo.pl/pl/p/FALKEN...0R18-89W/14886
http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rsh...&wt_mc=skapiec
Ten drugi rozmiar, jest trochę bardziej typowy i łatwiej coś znaleźć. Mniej więcej:
powinny dać radę - Falken FK453 225/40R18 92Y |
http://www.oponyturbo.pl/pl/p/FALKEN...0R18-92Y/13651
Vredestein Ultrac Sessanta 225/40R18
http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/comp/195266
Vredestein Ultrac Vorti 225/40R18 92Y
http://www.inopony.pl/opony,0,61675/...kapiec,skapiec
Dadzą radę na taki przebieg te:
Pirelli Cinturato P7 225/40R18 92W
http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rsh...&wt_mc=skapiec
mariusz11111 (16-02-15)
Problem z Vredestein jest taki, ze wszystko co do kupienia w naszym pieknym kraju to opony z 2013 czasem 2014 roku
Mialem brac Sessante, ale po opiniach uzytkownikow tejze w rozmiarach 18 >> zmienilem na Vorti.
Do 400zl w 18/225 chyba jest to najrozsadniejszy wybor...
szukam kogos kto juz dluzszy czas jezdzi na Vorti
jesli nie Vorti, to chyba Potenza
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
z tych juz zrezygnowałem Federal RS-R (SEMI-SLICK) 225/40R18 88 W bo tak jak piszesz ciężko bedzie na nich przejeździć te 3 sezony a jak czytam w necie jest to pseudo slick ani to dobre na tor ani do codziennej jazdy
mam cos na oku ale to juz na priw
dzieki
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
sporo chłopaków na seat racing i vagracing ma i sessante i vorti
o sessancie mowia ze wcale nie sa takie ciche, szczegolnie przy podrozach w trasie i duzych predkosciach, wiec to wada na trasie, a dal mnie cisza jest priorytetem.
tez myslalem ze sa ciche, bo niby tylko 67db itp, jesli chodzi o przyczepnosc to rewelacja
natomiast vorti wszyscy chwala, roznica cenowa znikoma, jedynie to ze sessanta ladniejsza...
martwi mnie to ze kupuje nowe opony i rocznikowo maja 2 lata.
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
pomocnik (16-02-15)
Chyba jednak sie zdecyduje, bo trasy rzadko, a ponad cichosc opon przekladam przyczepnosc.
Tez mnie martwi kwestia produkcji - nie dostane w PL Sessanty z tego roku?
Witam szanowne grono ja tez przymierzam się do zakupu letnich w rozmiarze 205/55/16 kwota jaka dysponuje to 850 max 900 zł autem podróżuje na co dzień a szukałem i jest tyle rożnych opinii na każda firmę i oponę ze już zgłupiałem .zależny mi na dość cichej oponie i w dobrych parametrach zużycia oraz przyczepności , jak macie jakieś konkrety to piszcie .
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)