witam was panowie, stałem sie posiadaczem a3 sportback'a bez klimatyzacji... czy ktos moze mnie owsiecic jakie koszta beda w doposażeniu oraz co kupić i jak to zrobić pozdrawiam
witam was panowie, stałem sie posiadaczem a3 sportback'a bez klimatyzacji... czy ktos moze mnie owsiecic jakie koszta beda w doposażeniu oraz co kupić i jak to zrobić pozdrawiam
PIter-B (18-04-15)
|
Witam mam taki problem ostatnio mialem stluczke i oczywiscie do wymiany kompletny pas z kompletem chlodnic. Znalazlem pasujacy komplet chlodnic wraz z intercolerem z turana 2.0 ale okazalo sie przy montazu ze chlodnuca klimy jest wieksza, wyzsza o jakies 3cm. Udalo sie wmiare bez problemu zamontować i pytanie czy wieksza chlodnica moze byc ? przy nabiciu nabilo wedlug bazy w urzadzeniu pod a3 2.0tdi 525g i cisnienie w ukladzie 5bar. Po nabiciu okazalo sie ze delikatnie tylko chłodzi ale spowodowane na bank elektrozaworem kompresora bo przy prubie docisniecia wtyczki calosc zostala w palcach i bede spuszczal czynnik i nie wiem czy moge pozniej nabic podobnie jak teraz czy podac ze chlodnica turana i czy bedzie to mialo negatywny wplyw na kompresor ?
temat dla Ciebie, czasem warto poszukac
http://www.a3-club.net/forum/showthr...ty-elektryczne
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Witam. Szukalem szukalem i nic konkretnego sie nie dowiedzialem. Opisze moj problem. Audi a3 2005r. 1.9 BKC. Klimatyzacja działa tak jak jej sie podoba a własciwie na 5-6 wyjazdow zadziala max 2. Ale nie ma reguły. Jak sie wlaczy to działa jak nalezy chlodzi w moment.
pojechałem do goscia od nabijania/odgrzybiania klimy aby sprawdzic stan czynnika chlodzacego i poziom cisnienia. Cisnienie ok 5,5 bar. po odessaniu czynnika ktory mam u siebie sciagnelo 552g i wylaczyl bo stwierdzil ze czynnik jest. wlaczyl z powrotem na 525g bo tyle niby powinno byc. (tyko ciekawe ile bylo jeszcze do konca odssysania? moze za duzo jest czynnika i dlatego tak działa?)
Vag bo pewnie pytania beda. Na vagu zero bledow w sekcji 08 Auto HVAC.
bezpieczniki wykluczam bo by w ogole nie zadzialala ani razu(dziala jak system zero jedynkowy-albo dobry albo spalony). tak samo wydaje mi sie ze sprezarka jest bylaby zatarta ani razu by nie schlodzila auta.? Moge sie mylic stad pytam.
KLIMA CHLODZI JAK NALEZY jak sie wlaczy(wlaczaja sie wentylatory),a jak sie nie wlaczy standardowe oznaki- cieple powietrze itp brak wentylatorw wlaczonych.
Bylem dzis u elektromechanika po raz kolejny i twierdzi ze sprezarka do wymiany bo nie zalacza za kazdym razem pompy? zamieszczam foto na ktorym sugerowal sie poziomem cisnienia (grupa 001-4- 6bar powinno ruszyc wzwyz przy wlaczonej klimie a u mnie po wlaczeniu stoi w miejscu), panel dziala jak nalezy wlacza sprezarke za kazdym razem co widac na zdjeciu.. (zmiana podawanej mocy na sprezarke i w grupie 002 - 1 jak 0 to On jak 6 to Econ) Od czego sa pozostałe pozycje w grupie 002 ? ta wartosc 3 i 19?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...457c65b88bafa8
jakies pomysly? Rece opadaja a cieplo tuz tuz...
Panowie, mam taki problem...
Czynnik w układzie jest (7bar), jednak po przełączeniu z Econ na Auto przy podłączonym VCDSie nic się nie zmienia z ciśnieniem, z tego co Golem mówił elektrozawór działa bo te "%" rosły
Jednak klima nie chłodzi a ciśnienie ciągle równe 7bar. Ma ktoś pomysł czego to może być wina?
nie wiem gdzie mozna sprawdzic cisnienie pod vcds , sam jestem ciekaw ??
ale mozna sprawdzic prace sprezarki, obciazenie jest rozne bo tak pracuje w 8p sprezarka, zaleznie od potrzeb
jak potrzebuje to 9Nm, a jak nie potrzebuje to np 3Nm
a jak docisniesz pedal gazu to sie obciazenie zmniejsza i na chwile wylacza
sprawdzic ja mozna w blokach silnika , tam tez widac reakcje na pedla gazu ( mozna go nacisnac reka )
w przypadku kolegi cebza dla mnie to wina elektrozaworu, ale...
![]()
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Witam, w mojej atrojce mam brak nawiewu na szybe ;/ klikam na nadmuch na szybe i dmucha na wszystkie po trochu ;/ tak samo auto. Nie ma szans zeby w zaparowanym aucie odparowac szyby. Oto jakie mam bledy
01487 - System Function Test
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 211
Mileage: 141511 km
Time Indication: 0
Date: 2008.08.25
Time: 17:25:50
Freeze Frame:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
003 - Mechanical Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 01100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 170
Mileage: 180835 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.24
Time: 17:23:45
Freeze Frame:
Voltage: 14.30 V
Temperature: 28.0°C
(no units): 228.0
(no units): 207.0
Temperature: 21.5°C
00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
003 - Mechanical Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 01100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 56
Mileage: 100534 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Voltage: 11.80 V
Temperature: 1.0°C
(no units): 192.0
(no units): 37.0
Temperature: -0.5°C
00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 211
Mileage: 141512 km
Time Indication: 0
Date: 2008.09.01
Time: 17:59:32
Freeze Frame:
Voltage: 11.60 V
(no units): 39.0
Temperature: 23.5°C
00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater
013 - Check DTC Memory
Freeze Frame:
Fault Status: 01101101
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 166
Mileage: 190781 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
ON
Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc
Uszkodzone klapy, przeczytaj temat bedziesz wiedzial co robic.
A moglbym poprosic o link? Bardzo bylbym wdzieczny nie moge znalesc ani w googlach ani tu kurcze ;/
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)