Witam, panowie niewyłączający się tryb econ mimo próby "spamowania" klawiszu auto to co może oznaczać? Trzeba klimę nabić czy może być poważniejszy problem?
Witam, panowie niewyłączający się tryb econ mimo próby "spamowania" klawiszu auto to co może oznaczać? Trzeba klimę nabić czy może być poważniejszy problem?
|
Moze oznaczac brak czynnika badz jakies uszkodzenie ukladu badz czujnikow.
Maku69 (08-04-16)
Ja mam inny problem, ustawione mam na LO a nie wieje jakoś super zimnym powietrzem, dopiero gdy zaczynam jechać z dużą prędkością i wysokimi obrotami (autostrada) wtedy zaczyna naprawdę chłodzić. Czy ktoś jest w stanie pomoc?
Również może to być coś innego . W moim przypadku jest to przetarty przewód i tu moje pytanie do forumowiczów.
Spawanie przewodu plus nabicie klimy plus wymiana uszczelnien i troche rozbierania (dostanie sie do przetartego przewodu z tylu silnika). Koleś wycenil mi to na 450zl. Faktycznie tyle powinno to kosztowac,czy chce mnie "wycyckac"? I czy nie lepiej kupic nowy ewentualnie uzywany przewod jak go spawac?
Witam wszystkich,
dziś byłem na przeglądzie klimatyzacji w tym serwisie: http://www.bodych.pl/.
Magicy sprawdzili mi stan klimy i stwierdzili, że czynnik jest, układ szczelny, napięcie jest ale sprężarka daje za małe ciśnienie. Zaproponowali naprawę sprężarki, czyszczenie układu klimatyzacji, wymiana osuszacza itd itp - łączny koszt do 2000zł. Co na mnie zadziało lepiej niż poranna kawa.
Według mnie ta cena jest "trochę" wygórowana, i tak za przegląd klimy 200zł skasowali.
Czy może ktoś to potwierdzić to co oni powiedzieli, że zbyt małe ciśnienie ze sprężarki jest winą tylko i wyłącznie sprężarki? Boję się tego, że oni od razu przejdą do naprawy kompresora, nie sprawdzając innych przyczyn, nabiją koszty a potem się okaże, że i to nie pomogło. Niektórzy w tym temacie też tak mieli.
Może ktoś polecić jakiś sprawdzony warsztat od klimy w Wawie? W innym temacie znalazłem serwis http://www.ultracar.waw.pl/
Z góry dzięki za pomoc.
Michał
Sprawdziłem jeszcze dziś VCDSem i dostałem taki błąd:
1 Fault Found:
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 253
Mileage: 190221 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.25
Time: 09:08:03
Freeze Frame:
Load: 50.0 %
Current: 0.700 A
Co ciekawe, auto oddałem do serwisu o 8.30 a błąd wyszedł o 9.08.
Do wymiany zaworek sprężarki?
Ostatnio edytowany przez michalitaliano - 26-04-16 o 17:16 Powód: dodanie informacji
Witam wszystkim. Miałem wymienianą chłodnicę klimy i sprawa jest tego typu, czy można jeździć bez jej wcześniejszego nabijania? Skutkuje to jakimiś objawami?
Jazda bez czynnika (i oleju) skutkuje zatarciem sprezarki.
patrykch (27-04-16)
Okej. Dzięki. W takim razie pasuje to zrobić jak najszybciej.
A po czym mogę poznać ewentualne zatarcie sprężarki w tym momencie bez jakiegoś jej rozbierania?
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)