Strona 60 z 105 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 591 do 600 z 1043

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #591
    markopolo07's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kuj-Pom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Musisz napełnić, żeby sprawdzić czy działa. Na sucho nic nie sprawdzisz, napełnij od razu bo inaczej będziesz miał znowu do wymiany.

  2. #592
    patrykch's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rudna Wielka
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Już sobie tak poukładałem dzień by jutro to od razu załatwić w takim razie Dzięki koledzy.

  3. #593
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Mam pewien problem ze swoją klimą problemy zaczęły się jak wymieniłem panel Klimy na panel z grzanymi fotelami teraz gdy załączam AC lub dam auto i temp np 16 to wieje normalnym powietrzem dopiero po około 10 min jazdy z kratek leci zimne powietrze. Tak jakby załączenie sprężarki było z opóźnieniem. Przedtem na starym panelu odrazu jak wcisnąłem AC zaczynało chłodzić. Rok temu miałem serwis klimatyzacji więc chyba wykluczam niesprawność sprężarki bo to zaczęło się dziać po zmianie panela. Błędów żadnych nie mam. Co może być nie tak coś z panelem? Jakąś adaptację trzeba zrobić?

  4. #594

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Tak adaptacje trzeba zrobić, jak panel będzie odpowiedni to wszystko wróci do normy.

    Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

  5. #595
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Przeprowadziłem adaptację nic mi to nie pomogło. Dalej mam ten sam problem, że po włączeniu AC zaczyna dmuchać zimnym dopuero po około 10min jazdy na starym panelu odrazu po włączeniu AC czułem chłodne powietrze. Mogę to jakoś na vagu sprawdzić czy winę ma panel czy coś ze sprężarką?

  6. #596

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Zakładając że nowy panel jest sprawny i zgodny rocznikowo ze starym, to można założyć stary sprawdzić i zapisać wartości w kanałach adaptacji a następnie porównać je i ewentualnie skorygować w nowym, przeprowadzić adaptację i wtedy sprawdzić działanie. Adaptacja zakończona sukcesem czy są błędy?

  7. #597

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poland
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBBB
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez michalitaliano Pokaż post
    Witam wszystkich,

    dziś byłem na przeglądzie klimatyzacji w tym serwisie: http://www.bodych.pl/.
    Magicy sprawdzili mi stan klimy i stwierdzili, że czynnik jest, układ szczelny, napięcie jest ale sprężarka daje za małe ciśnienie. Zaproponowali naprawę sprężarki, czyszczenie układu klimatyzacji, wymiana osuszacza itd itp - łączny koszt do 2000zł. Co na mnie zadziało lepiej niż poranna kawa.

    Według mnie ta cena jest "trochę" wygórowana, i tak za przegląd klimy 200zł skasowali.

    Czy może ktoś to potwierdzić to co oni powiedzieli, że zbyt małe ciśnienie ze sprężarki jest winą tylko i wyłącznie sprężarki? Boję się tego, że oni od razu przejdą do naprawy kompresora, nie sprawdzając innych przyczyn, nabiją koszty a potem się okaże, że i to nie pomogło. Niektórzy w tym temacie też tak mieli.

    Może ktoś polecić jakiś sprawdzony warsztat od klimy w Wawie? W innym temacie znalazłem serwis http://www.ultracar.waw.pl/

    Z góry dzięki za pomoc.
    Michał

    Co ciekawe, auto oddałem do serwisu o 8.30 a błąd wyszedł o 9.08.
    Do wymiany zaworek sprężarki?
    Ja mam podobny objaw u siebie - czynnika jest odpowiednia ilość i trzeba cisnąć ekspresówka żeby zaczęło dobrze chłodzić. Goś w serwie powiedział że w naszych A3 kompresor klimy dział cały czas (starsze konstrukcje były załączane sprzęgłem z elektromagnesem - poruwanie do klimy z golfa 4) - zużywają się elementy w nim przez co nie daje już takiego ciśnienia. Podobno lepiej to wymienić puki sprężarka działa bo jak się zatrze to generuje to większe koszty.

    Co do ceny, nowa sprężarka kolo 1400zł + 100zł osuszacz + 150zł robocizna +150zł napełnienie klimy. Ewentualnie jak dostarczę kompresor w własnym zakresie to tylko 400zł za wymianie.

  8. #598
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mobilek Pokaż post
    Zakładając że nowy panel jest sprawny i zgodny rocznikowo ze starym, to można założyć stary sprawdzić i zapisać wartości w kanałach adaptacji a następnie porównać je i ewentualnie skorygować w nowym, przeprowadzić adaptację i wtedy sprawdzić działanie. Adaptacja zakończona sukcesem czy są błędy?
    Ze starym panelem nic już nie porównam bo go sprzedałem. Mam polifta i również od polifta kupiłem panel z tym, że ten ma grzane stołki. Tak adaptację robię bez problemu cały zabieg trwa około 10-15 sek i na koniec mam na zielono, że adaptacja OK.
    Mój stary panel miał nr 8p0820043bg i był z końcówki 2008r a ten ma nr 8p0820043bn i jest z 2010r.
    Błędów żadnych nie mam w klimatronika.

  9. #599
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    A tam w adaptacjach to nie ma czasem tylko adaptacji klap sterujacych nawiewem? Jesli tak to watpie aby to moglo w jakikolwiek sposob pomoc.

  10. #600

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa G
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    127 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kuebk Pokaż post
    A tam w adaptacjach to nie ma czasem tylko adaptacji klap sterujacych nawiewem?
    Miałem na myśli wartości zapisane w adaptacjach, a adaptacje klap to jest to o czym piszesz.

Strona 60 z 105 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •