Strona 140 z 161 PierwszyPierwszy ... 4090130138139140141142150 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1,391 do 1,400 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #1391
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A czy ta skrętka nie idzie przypadkiem od przepływomierza ? Sprawdz.
    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

  2. #1392
    Topoll113's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Panowie ja nie wykluczam ze coś było rzeźbione w instalacji , stwierdzam tylko fakt ze sterownik ABS w opisie ma napis CAN , na podszybiu mam skrętkę której kolory sugerują CAN. Bez próby podłączenia licznika 920 nie będę miał pewności tak naprawdę. Miro piszesz ze częściowy CAN był od 2001. Kolega xoslox miał w 1999r.
    Jeśli miałbym poliftowy licznik to bym sprawdził i nie pisal na forum.
    Ostatnio edytowany przez Topoll113 - 06-04-17 o 12:53

  3. #1393
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Topoll113 Pokaż post
    Panowie ja nie wykluczam ze coś było rzeźbione w instalacji , stwierdzam tylko fakt ze sterownik ABS w opisie ma napis CAN , na podszybiu mam skrętkę której kolory sugerują CAN. Bez próby podłączenia licznika 920 nie będę miał pewności tak naprawdę. Miro piszesz ze częściowy CAN był od 2001. Kolega xoslox miał w 1999r.
    Jeśli miałbym poliftowy licznik to bym sprawdził i nie pisal na forum.
    Ty jesteś odporny na wiedzę jednak napisałem Ci podłącz radio z canem i masz rozwiązany temat .Napisałem Ci jak powinno działać jeśli twierdzisz ze masz cana
    I Tak dobra rada może skończysz już zaśmiecać swoimi wydaje mi się wątek ...

  4. #1394
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Topoll113 Pokaż post
    Miro piszesz ze częściowy CAN był od 2001. Kolega xoslox miał w 1999r.
    i tu jest wlasnie caly ambaras

    audi w oficjalu podaje wyraznie o CAN :

    magistrala CAN w a3 8l od 27 tygodnia produkcji, rok modelowy 2002, lipiec 2001


    ale sprawdzilem teraz w ELSA ( dla 8l brak jest schematow elektrycznych ) ale..

    ale przy autach z nawigacja, gdzie od 29tygodnia roku 1999 , czyli juz model 2000, Y a nie X ( wciaz przedlift )
    zmieniono nawigacje z generacji II na III
    generacja III zdolna ju zbyla do samodiagnozy, czyli nfo po CAN ( infotainment ) wszystkie dane wprowadzane przez przyciski wyboru funkcji


    i komu tu wierzyc, jedno i drogie to oficjalne informacje producenta
    pewne jest ze wczesniej CAN nie bylo, a wywnioskowac mozna ze az do 2002roku modelowego, byl tylko w autach z nawigacja...


    tak jak pisze Oliver, podlaczyc, sprawdzic, inaczej wrozenie
    po VIN tez w etka itp nie dojdziesz, bo to za stare auto.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. Podziękowania dla Miro za pomoc w problemie

    Topoll113 (06-04-17)

  6. #1395
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Ogólnie CAN sygnałowy pomiędzy licznikiem a ECU występował już od połowy 1999 r. Był montowany przeważnie w wersjach z licznikiem na tzw. Poł FIS Jaegera niezależnie czy była NAVI fabryczna. ECU komunikowało się z licznikiem po CAN ale w tych pierwszych wersjach było immo II czyli sterownik silnika nie posiadał jeszcze własnego PIN-u.
    W tych wersjach rolę tzw. CAN Gatewey pełnił licznik. Dlatego jeśli podepniemy radio bezpośrednio pod sterownik ECU to nie będzie prawidłowo działać ponieważ jest inna prędkość przesyłu danych.
    W golfach IV CAN szczątkowy (sygnałowy) był już od 98 r montowany ale tu nie o tym.

  7. Podziękowania dla renegat207 za pomoc w problemie

    Topoll113 (06-04-17)

  8. #1396
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    CAN sygnałowy pomiędzy licznikiem a ECU występował już od połowy 1999 r
    no, czyli by sie zgadalo z tym co podaje ELSA i napisalem :

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    od 29tygodnia roku 1999 , czyli juz model 2000, Y

    ale nie wczesniej...
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  9. #1397
    OLIVIER08's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sląsk
    Auto
    Audi A3 8V Sedan Quattro USA
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    no, czyli by sie zgadalo z tym co podaje ELSA i napisalem :




    ale nie wczesniej...
    Podzielam zdanie Miro i Renegata207 rok różnicy robi swoje i tak właśnie A3 wprowadzało can z tego co sam wiedziałem od dosyć dawna .

  10. #1398
    redwater's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mała Wieś
    Auto
    audi A3x2 AGU+AUM
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Tu jest pinout ECU (opis A4, ale wyprowadzenia ECU te same co w A3), nie ma linii CAN :



    A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)

  11. #1399
    Topoll113's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Dzięki Mirosław i renegat207 dużo wnieśliście do tematu i rozjasniliscie mi parę spraw. Ustale do czego i skąd idzie ta skrętka i dam znać.
    Redwater ale to nie jest pinout ecu ALH , chyba że to bez róznicy. Znalazłem coś takiego odnośnie ALH
    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387649

  12. #1400
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny


  13. Podziękowania dla renegat207 za pomoc w problemie

    Topoll113 (07-04-17)

Strona 140 z 161 PierwszyPierwszy ... 4090130138139140141142150 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •