Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
Ja osobiscie uważam, że mocna ośka bez szpery nie ma sensu, oczywisiście nie mówie tu o potrzebie kupna płytkowej szpery (z przyczyn technicznych) tylko o standartowej torsenowej sprzerze.

A tu szpera dedykowana do twojego auta
http://www.quaife.co.uk/VW-DSG-ATB-diff

Co przemawia za tym, żeby ją założyć z moich doświadczeń 2 rzeczy, które najbardziej są odczuwalne.

1. W łuku nie trzeba stosować techniki ustawiania auta z ujęcia bo szpera ma takie właściwości.
2. Przy wyjściu z winkla nie masz wrażenia, że jedno koło przyspiesza inaczej niz drugie.
No dobrze prawisz, u mnie przy 266 kucach na wyjsciach z zakretów jedno kółko nie jest w stanie przenieść tej mocy.
Tylko teraz pytanie w jakim warsztacie założyc tą szpere. Do mnie do manuala 3000 zł taka szpera kosztuje w Tomsonie.