Strona 34 z 117 PierwszyPierwszy ... 2432333435364484 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 331 do 340 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #331

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Auto
    MK V R32
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
    Wracając do tematu, jakby ktoś miał nadmiar gotówki to pan Mayer przygotowal odpowiedni zestaw

    http://www.mtm-online.de/en/index.ph...m=m1s3265380qx
    Teraz nie pamietam gdzie, ale widziałem gdzieś w sieci dynochart tej eSki zrobionej na 380 KM (moment bodaj 450 NM) i musze przyznać, ze wykres nie miałnic wspolnego np. z tym który Compoty zaprezentowali chocby w przypadku tego GTI pirelli. Poza uderzeniem niutona z dolu, akos strasznie szybko spadal ...
    MK V R32 DSG Powered by CompSport

  2. #332
    Alan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    VW Golf GTI EDITION 30
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    15 koła euro,..... proszę was... z czym do ludzi, zrobienie tego u nas, odpowiedniej sprężarce (nie wiem czy mogę zdradzać jakiej ), do tego wydech MG, dolot TTS i dedykowana pompa paliwa(wysokociśnieniowa) to koszt max 15 000 zł.

    oferta MTM to jaki absurd, przynajmniej na nasze warunki.
    A3 8P TFSI 326Hp, S3 8L 1.8T 290HP, GTI EDITION 30 350 HP... powered by CompSport...

  3. #333

    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Auto
    MK V R32
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Alan_bilstein Pokaż post
    15 koła euro,..... proszę was... z czym do ludzi, zrobienie tego u nas, odpowiedniej sprężarce (nie wiem czy mogę zdradzać jakiej ), do tego wydech MG, dolot TTS i dedykowana pompa paliwa(wysokociśnieniowa) to koszt max 15 000 zł.

    oferta MTM to jaki absurd, przynajmniej na nasze warunki.
    Mnie osobiscie nie interesuje na jakiej spręzarce będzie to zrobione bo wystarczy mi to co kiedys Patryk napisał, iż aby osiagnąć 380-400 KM potrzeba bedzie zmiany Turbo i kolektor wydechowy (turbosprezarka ma być w technologi Twin Scroll zeby wstawala jak najwczesniej - prawie jak seryjna)

    Interesuje mnie natomiast czy jest szansa aby CompSport zaoferował ten produkt jeszcze w tym półroczu
    MK V R32 DSG Powered by CompSport

  4. #334
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Alan_bilstein Pokaż post
    15 koła euro,..... proszę was... z czym do ludzi, zrobienie tego u nas, odpowiedniej sprężarce (nie wiem czy mogę zdradzać jakiej ), do tego wydech MG, dolot TTS i dedykowana pompa paliwa(wysokociśnieniowa) to koszt max 15 000 zł.

    oferta MTM to jaki absurd, przynajmniej na nasze warunki.
    Wkleiłem to tylko dlatego, żeby zastanowić sie po co przepłacać za pewne rzeczy...


    Przy mocy około 400HP, trzeba jeszcze sprzegło i koło zamachowe wymienic...
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

  5. #335
    Centrum dowodzenia kamilkow's Avatar
    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz / Poznań
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    71 razy
    Podziękował
    62 razy

    Domyślny

    W Sportbacku S3 miało być przyspieszenie 5,5. Miało, bo ponoć skrzynia nie przeszła testów i się rozsypywała - tak mówili w ASO. Ja miałem mieć swojego w s-tronicu.
    Nie wiem czy teraz już oferują tą skrzynie czy nadal nie. Jak zamawiałem to się czasowo wycofali z tej skrzyni.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
    No chyba nie, Porsche z automatem jest szybsze do 100, golf Golf GTI o ile sie nie myle też...

    Evo X z SST jest wyjątkiem ale ono nie ma launch controla i trzeba ruszać jak po bułki....
    W Carrerze Turbo automat jest szybszy. Pięknie chodzi..

  6. #336
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kamilkow Pokaż post


    W Carrerze Turbo automat jest szybszy. Pięknie chodzi..
    To auto ma taki nadmiar mocy, ze mi wieksza frajde sprawia manual
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

  7. #337

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PiSi Pokaż post
    Interesuje mnie natomiast czy jest szansa aby CompSport zaoferował ten produkt jeszcze w tym półroczu
    Postaramy sie przygotowac modyfikacje z duza turbosprezarka jeszcze w tym polroczu.
    Na obecna chwile moge powiedzec ze do wymiany napewno jest oprocz wydechu jest dolot,pompa wysokocisnieniowa (ktora to skonczyla sie u Piątusia), kolektor wydechowy i turbosprezarka.
    AXX - 445Ps

  8. #338
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Jak szacujecie wydajnosci Turbo z Twinscrollem a bez ?

    Czy w waszym planie jest też montaz wtryskiwaczy z RS4?
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

  9. #339

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko-Biala
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    10 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gr1zly Pokaż post
    Jak szacujecie wydajnosci Turbo z Twinscrollem a bez ?

    Czy w waszym planie jest też montaz wtryskiwaczy z RS4?
    Sprezarka z Twin scrollem bedzie duzo wczesniej wstawac od tradycyjnej.
    Wtryskiwacze z RS4 sa mniej wydajne niz oryginalne z S3 i do tego maja zupelnie inny kat rozpylania. Jezeli wtryskiwacze sie skoncza bedziemy szukac innego rozwiazania.
    AXX - 445Ps

  10. #340
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Wykres i lista przeróbek w S3 zrobionej na 427HP



    Milltek back box annd tips | Evom's | Autotech fuel pump| RS4 brakes | 18" Speedlines | H&R ARB's | Bilstein PSS10's | Forge Twintercooler | GT3071R | RS4 Injectors | Helix racing clutch| Custom downpipe de-catted|

    Link do całego tematu o tym aucie http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=64256

    Uprzedzając mozliwe komentarze wklejam to jako ciekawostke...
    Sprzedam:
    Sportowy Filtr powietrza Pipercross do 2.0TFSI

Strona 34 z 117 PierwszyPierwszy ... 2432333435364484 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •