Ok dzieki za wyjasnienie, wyglada ciekawie ale raczej sobie daruje bo nie bardzo to widze w samochodzie uzywanym na codzien.
Ok dzieki za wyjasnienie, wyglada ciekawie ale raczej sobie daruje bo nie bardzo to widze w samochodzie uzywanym na codzien.
2 Fast not 2 Furious
Q3 2.0 TFSI 211KM - no stage![]()
S3 8P 360KM/450NM - CompSport Stage 3
A6 C7 3.0TFSI 460KM/550NM - CompSport Stage 2
|
mam pytanko . Przyjechalo autko dla kolegi wczoraj z usa w papierach od autka byl rachunek na 500 $ z firmy ktora jest w linku na dole. w dokumentach pisze ze zostal wymieniony filtr i dolozony jakis program . czy ktos jest w stanie powiedziec il mozna dolozyc koni za pomoca tego programu oraz gdzie to mozna jechac zbadac(okolice bielska bialej) , czy takie auto wtedy ma wieksze spalanie>?? silnik w standardzie to 2.0 tfsi 200koni
http://www.namotorsports.net/detail....t_cd/NSOptiCan
no jak okolice bielska-białej to jedź do CompSportu
Nie do Compsportu, bo Compsport nie ma posiada hamowni. Korzystają z hamowni Elprosys w Gliwicach
http://www.klubhamowni.pl/nasi-klienci
Poza tym kolego fryzjerek SZUKAJ. Już dostałeś ostrzeżenie, następne chcesz ?
Ostatnio edytowany przez kamilkow - 01-11-09 o 17:35
ok dzieki . a na reszte pytan znasz moze odpowiedz??
Mozemy sprawdzic soft i zrobic diagnostyke takze zapraszamy.
AXX - 445Ps
Czy w silnikach 2.0 TFSI montowanych wzdłużnie tzn np w A4 B7 czy w Passacie modyfikacje są takie same jak w poprzecznie montowanych 2.0 TFSI ? Chodzi mi oczywiście o nastepne etapy modyfikacji po sofcie (wymiana turbo na wieksze, HPFP...)
Pzdr
Ostatnio edytowany przez Wisnia_ - 02-11-09 o 12:51
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)