Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 58

Temat: komunikat COOLANT

  1. #11
    tomekku's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez jerzu Pokaż post
    po takim przebiegu płyn może być już zużyty. Wymień go
    Ok, dzięki za info.
    A możesz mi jeszcze powiedzieć jaki maks i minimum przebieg dla oryginalnego G12++ ?

  2. #12
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    właśnie się dokształciłem dzięki google, nie chciałem Cię wprowadzić w błąd, Jedynce co znalazłem to że płyn zmieniać co 2 lata, nic nie mogę odszukać dotyczącego przebiegu.

  3. #13
    tomekku's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez jerzu Pokaż post
    właśnie się dokształciłem dzięki google, nie chciałem Cię wprowadzić w błąd, Jedynce co znalazłem to że płyn zmieniać co 2 lata, nic nie mogę odszukać dotyczącego przebiegu.
    Hm...
    15mc temu był wymieniony, i przebieg od tego czasu to dokładnie 32k .

  4. #14
    buuz1's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Grójec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    mialem to samo w moim 8p, u mnie byla to kwestia objetosci plynu w zaleznosci od temp, powietrza, wlej setke plynu i juz nie bedzie komunikatu

  5. #15
    patryciusz's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    P?yn mo?na sprawdzi? w jakim jest stanie takim testerem:
    http://moto.allegro.pl/item839870167...odniczego.html

    Quattro 165KM

  6. #16
    tomekku's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Dolałem trochę płynu jeszcze, nawet więcej niż setkę i niestety nadal ten problem.
    Temperatury niby po -17, ale nic nie zamarza, chyba, że gdzieś w układzie. Po 2-3 minutach od odpalenia silnika komunikat COOLANT znika. Może więc jednak coś z czujnikeim ?

  7. #17

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam to samo o kiedy sie chłodno zrobiło. Jakis czas temu przeczyściłem druciki szczoteczką do zębów obchodząc sie tym dość delikatnie i przez jakies 2-3 tygodnie był spokój. Teraz znowu to samo i zastosuje chyba patent przedmówców czyli widelec albo nożyczki i zaczne skrobac po tych drucikach. Już mi to pikanie na nerwy działa.
    Pozdr

  8. #18
    n0w3y_pl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Westbury
    Auto
    HOOONDA
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    dokladnie tak jak kolega wyzej pisze, pikanie to wina drucików w zbiorniczku wyruwnawczym, przeczyscic i tyle. Co do plynu to stary zielony sie wymiania co 2 lata, g 12 niby na zywotnosc auta ale zalecaja co 5.

    Bylo 8L 1.9 TDI 110@170
    Bylo 8P 2.0 TDI 140@200/425
    Jest honda civic 2.2 i-ctdi 220/450
    plany - ...

  9. #19
    Bart1's Avatar
    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    To czy płyn dobry czy nie nie ma żadnej różnicy dla czujników
    Nawet jak byście wodę z kałuży nalali do odp poziomu to by pokazały że jest ok

    Tu chodzi o niską temp ciecz się kurczy a dokładnie woda w płynie,stan się delikatnie obniża i czujniki zaraz to łapią, po prostu dolać odrobinkę i tyle
    A jeżeli druciki są zakryte i pokazuje nadal za mało, to jest coś nie tak raczej z czujnikiem
    Ja mam u siebie to samo ale dolanie pomogło
    Ostatnio edytowany przez Bart1 - 21-12-09 o 15:19



  10. #20
    tomekku's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez n0w3y_pl Pokaż post
    dokladnie tak jak kolega wyzej pisze, pikanie to wina drucików w zbiorniczku wyruwnawczym, przeczyscic i tyle. Co do plynu to stary zielony sie wymiania co 2 lata, g 12 niby na zywotnosc auta ale zalecaja co 5.
    Chodzi o te druciki, czyli miarki w środku zbiorniczka ?
    Spróbuje.

    Płyn dolewałem na zimnym silniku tak aby było ok i bez zmian więc zajmę się jutro próbnie drucikami

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •