|
petertom
mi mechanik zawsze zalewał przez ta zdejmowana górną cześć z filtra która ma te dwie rurki do pelna i później tak jest tam zatrzask metalowy blokujacy wypadnieciu tego czegos wtykanego
numer obozowy 2483 : 22.10.2007
22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA
petertom (03-02-10)
dokładnie tak jak Offca napisał ja robie tak samo...
W PD nie trzeba wystarczy 2 razy przekręcić kluczyk przed zapaleniem i pompka go zaleje. Sprawdzone
Quattro 165KM
patryciusz, w VP jak nie zalejesz to też się filtr sam zapełni, ale będzie trudniej odpowietrzyć. I podobnie pewnie w PD.
nates ,zwróć uwagę na to ,że w PD pompka jest w baku i po przekręceniu kluczyka zaczyna działać i go zaleje. W VP nie ma pompki w baku ,jest tylko pompa wtryskowa ,która zasysa , więc zassie Ci powietrze z filtra zamiast ropy...
W PD nie ma tego problemu u siebie to przetestowałem. Zmieniłem filter 2 razy włączyłem zapłon żeby pompka go zalała i odpalił od razu bez żadnego kręcenia, przerywania, itp![]()
Quattro 165KM
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)