Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

Threaded View

  1. #11

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez OFFCA Pokaż post
    Amanto wg mnie ostre pewne wnioski wysuwasz
    klucz 14 nie wydaje mi sie
    15 minut to musisz miec juz niezła wprawe i zwinne raczki
    a dalej jak odrecisz gruszke to chyba zapomniałes dodac koledze najwazniejszego!!!!!!
    po wyjeciu z mega mm precyzja musisz ja spowrotem założyc i skalibrowac bo napytasz sobie biedy
    a dalej moja gruszke tez była super jakbyś ja wytarł szmatka to móglbyś ja na półke postawic i sprzedać
    a jak wojtek zaczął nią potrzasać to ta boczną dziurka rdza tak sie sypała jak z solniczki sól
    ja bym sie tam ne bawil w samrowanie bo pomoze ci to na moze dzien albo dwa poniewaz wd 40 moze i jest środkiem do smarowania ale czy jest odporny na podwyzszone temp???
    tego nie wiem nie znam sie ale raczej nie
    Kolego, beż żadnego odkręcania Podnosisz maskę, wsuwasz łapę tam od strony, nie wiem jak to nazwać, w rejonie zbiornika płynu chłodzącego, latareczka na baterie, wymacujesz to miejsce na klucz i jedziesz. Latarkę kładziesz z drugiej strony albo ktoś Ci świeci i kluczykiem ruszasz dźwigienkę. Psikasz, ruszasz i tak do zmęczenia. Moja dźwignia na początku piszczała jak stare zawiasy drzwi. Gruszka zaczyna chodzić lżej, psikasz i powtarzasz jej "rozruszanie".. syf spada, nie wiem gdzie, nie znam się, zapalasz auto, chwilkę gazujesz, lekko oczywiście, ona tam dostaje smarowania, zanurzasz znowu rękę i kluczykiem 14 (na pewno 14) ruszasz dźwigienką.

    Następnie gazujesz tak, by wyleciał cały ten syf z turbiny. Ja nie mam katalizatora więc wiadomo. Auto potrafi nawet zgasnąć jeśli nagaru było bardzo wiele.

    Gazujesz troszkę i jedziesz w drogę z bananem na buzi

    Poważnie, nie wierzyłem sam, patent odkrył mój lakiernik, który ma identyczny silnik w MK4 i robił tak u siebie. U kolegi w A3 110 KM patent także zadziałał.

    Facet mi to jakoś tłumaczył, że ten cały syf unieruchamia lub blokuje gruchę, dlatego wpada w notaluf. To tak jakbyś pomógł komuś wydostać się z gęstego bagna.

    Wyciąganie turbiny to zarobek dla zakładów, dlatego zawsze to polecają. Moja Audiczka lata teraz jak szalona.
    Ostatnio edytowany przez Anmato - 21-02-10 o 18:20

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •