|
ok, kupie jak objade nim Artura w zime na lodzie przy wyścigach na torze w kształcie 8![]()
PRZEWODNICZĄCY KOMISJI DS. AFER KLUBOWYCHJak się bawię to się bawi ze mną cały świat...LS rulezzz...
Jest Subaru, jest Impreza!
Litry ważą podobnie jak 600. Różnicy w zwrotności raczej nie będzie. Pytanie tylko brzmi - co zrobisz ze 170 koniami w Warszawie? chyba nic.Od biedy możesz śmigać tylko na 1nce bo ona ciągnie do 160 kmów
@Arturo : z litrami stawałeś? FZ6 robi ćwiartkę w 12 sek.
Jestem ciekaw jaki czas bym zrobił moją CebrąWidziałem na youtube, że robią ćwiarę w 11 sek.
A i jaki masz czas na ćwiartkę?
@miomichał: jak Ci ma motor poderwać przy 200 kmach? Nie ma opcji. Chyba, że uturbiony silnik. Fakt faktem, że najgorszy jest start. Raz, że walczysz z uślizgiem koła, a dwa, że jak koło złapie możesz zaliczyć niespodziewane wheelie i będzie trzeba odpuścić gazu. A to strata cennych sekund![]()
Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?
sprytny: nie nie stawalem, chyba nie ma sensu nawet
Ja mam dokladnie 12.2 na cwiartke ET + rt
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
dla tego napisalem tak jak ty że to wypadkowe wheelie które występuje przy ściganiu sie głównie na 1/4 mili gdzie trzeba mega szybko przenieśc moc na koła znam osoby które zmieniają biegi bez sprzęgła przy wyścigach ale to maniacy nie wiem jak w F4 którą posiadasz ale w R1 RN19 i CBR 900RR SC33 czesto można sie z tym spotkać przy ostrym zapie......
EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing
Też czasem zmieniam biegi bez sprzęgłamoże brzmi to dziwnie i trudno ale w moto jest to normalka. Tak samo jak to, że żeby skręcić w prawo przy większej prędkości kierownicą skręcasz w lewo
A jedziesz w prawo
Szkoda, że jest tak mało szkół na prawko gdzie uczą jak się powinno jeździć:/ Potem przychodzi przeżyć swoje pierwsze "wymuszenie" i trzeba ominąć auto z zimną krwią.... a tu dupa. Panika, zblokowane koło... dalej już wszystko toczy się samo.
Co do większych sprzętów. Jeździłem w tym roku na GSXR1000 K7.... ja pie*dole....
Poprzednio odkręcałem Bladego 1000. Ale droga dziurawa. Ogólnie niby leci ale jakoś tak. Ale jak wsiadłem na gixera. Skrzyżowanie A4/A1I przeciągnąłem mu 1kę.... potem 2kę....i wbiłem trójkę.... To w lusterku widziałem swoje wnętrzności. Takie pier*olnięcie, że szok !!! Dlatego chce "lytra"! Jak odpuszczałem przy 250km/h to czułem jak luzuję wszystkie mięśnie bo były tak spięte
( tak zwieracz też - wtedy się posrałem
)
185 koni niszczy system.
Peugeot 106 1.1 XR 92' -> Renault Megane 1.6 8v 97' -> Audi A3 1.8 97' -> ?
Cześć,
skoro już jest taki temat to wrzucę info:
http://www.gkm-motocross.pl/
w najbliższą niedzielę (5.09) w Mrokowie (10 km od Janek) odbędą się amatorskie zawody w motocrossie (jest również klasa dla zawodników z licencją A). Wiem, że jest kilka osoób na forum, którym motocross jest bliski sercu dlatego myślę, że warto się sprawdzićNa pewno pojawię się na tych zawodach ponieważ moja połówka zamierza w ramach treningu wystartować... Może sekcja mazowiecka będzie miała ochotę spędzić niedzielę w kurzu, zapachu paliwa i ogromnych hałasie?
P.S. nie jestem współorganizatorem zawodów. Link wrzucam czysto towarzysko
Wiolka
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)