Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

Threaded View

  1. #11

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GDYNIA
    Auto
    GOLF V GTI
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T AXX
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Nie odczuwam żadnej różnicy, Chodzi zupełnie tak samo jak na ori, no ale........, powiedzmy,że miałem chwilę słabości i sugerując się US forum zakupiłem taki gadzet

    Cytuj Oryginalnie napisane przez uzx Pokaż post
    Tak z ciekawości - nie masz wrażenia mniejszego napięcia na wyjściu alternatora? Wolniejsze podnoszenie szyb itp?
    W A4 1.8T, który kolega sprowadził z US, hamownia nie wykazała żadnych różnic, ale zdaniem właściciela silnik z tym zestawem łatwiej wkręcał się na obroty.
    Zmienił na serię przy okazji zerwania paska klinowego i nie odczuwa zbytniego dyskomfortu.
    Dodano:
    Widzę teraz, że powinienem zacząć przygodę z GTI od tego forum, no cóż, teraz będe mondrzejszy. Apropo szpery, jest możliwy u Was montaż przy okazji, jak będę wymieniał na wiosnę na K04?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez CompSport Pokaż post
    Widze ze przechodzisz droge AdiGTI
    Kupujesz amerykanskie gadzety ktore nic nie daja tylko z kieszeni ubywa.
    Kółko nic nie daje.....moze zostac
    Ostatnio edytowany przez SZYBKI1977 - 21-12-10 o 22:14 Powód: Automatyczne łączenie postów

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •