Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

Threaded View

  1. #11
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    już odpowiadam : w silnikach AGR jest turbo z zaworem upustowym sterowanym ciśnienieniowo przez N75 różniący się budową od N75 znajdującego się w silnikach wyposażonych w turbo ze zmienną geometrią i ten N75 w AGR jest bardzo felernym elektrozaworem, który jest najczęstszą przyczyną wadliwie działającego układu turbodoładowania, potem nieszczelność wężyków ciśnieniowych, nieszczelność lub korozja siłownika ciśnieniowego przy turbo a na ostatnim miejscu jest zacieranie się ośki obrotu zaworu upustowego w turbosprężarce.
    Jeśli auto do tych 2500 obrotów jest dynamiczne to masz problem z "przeładowaniem" turbo i proponuję Ci zacząć od sprawdzenia dwóch z trzech wężyków przy N75, którymi jest on połączony z siłownikiem ciśnieniowym przy turbo jak i z muszlą części sprężającej turbosprężarki. Ich nieszczelność będzie powodowała, że zawór upustowy się nie uchyli by zmniejszyć wartość ciśnienia i turbo będzie stale przeładowywać aż sterownik silnika wejdzie w tryb awaryjny, którego objaw opisujesz. Jak to sprawdzisz to napisz z jakim efektem a jeśli będzie potrzeba będę Cię kierował dalej.
    Chodzi o wężyki dochodzące do elementów nr 3 i 4 na rysunku widocznym po otwarciu linku :
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...c69bcbdc4e49bd
    Ostatnio edytowany przez Sztomel - 10-03-11 o 21:57
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •