Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

Hybrid View

  1. #1
    daVor's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków / Jasło
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    9 razy

    Unhappy pierwsze kroki...

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    proponuję Ci zacząć od sprawdzenia dwóch z trzech wężyków przy N75, którymi jest on połączony z siłownikiem ciśnieniowym przy turbo jak i z muszlą części sprężającej turbosprężarki.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sztomel Pokaż post
    Co do N75 w AGR to diagnostyka jest prosta, wystarczy dysponować albo vagiem albo miernikiem uniwersalnym by zmierzyć oporność pomiędzy jego nóżkami - ma wynosić w granicach 25 do 45 Ω - wtedy jego cewka pod względem elektrycznym jest sprawna
    Jestem po pierwszych krokach:
    ad.1. Filtry. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza na nowe. Dodatkowo uzupełniłem olej bo był prawie na krańcu minimum, dolałem 0,5 L).
    ad.2. Wężyki podciśnieniowe. Wymieniłem wężyki nr 3 i 4 na nowe, ten trzeci (od N75) wężyk wymieniałem w tamtym roku - jest dobry.
    ad.3. N75. Sprawdziłem mu oporność, ma 29-30 omów, więc elektrycznie jest sprawny. Mechanicznie nie sprawdzałem, brakło mi czasu...

    Słuchaj Sztomel, auto na pierwszą ocenę jedzie ciut lepiej (pewnie filtry), ale jak mu depne to nadal po przekroczeniu 3000obr tak jakby "niedostawało paliwa" (przestaje wrywać w fotel...) i trzeba wrzucić następny bieg bo "nieidzie" przyspieszać dalej dynamicznie. Dawniej na 3biegu przyspieszał do 100-110 dynamicznie, teraz 80 to maks, potem przyspiesza ale jakby bez turba.
    Także czeka mnie pewnie pkt.4. czyli Twoje dalsze instrukcje. Ewentualnie prośba do kogoś z VAG'iem z Krakowa żeby sprawdzić autko.
    Niewiem czy szukać jeszcze przyczyn w:
    - turbo (czyszczenie), ale jak męczyłem się z wężykami to nie widze tego żebym sam mógł wykręcic Turbo, chyba że mi ktoś podpowie jak edit: znalazłem już jak wykręcić Turbo, tylko niewiem czy w AGR jest tak samo?
    - EGR - wężyk na nim jest poobdzierany z oplotu (ale nie miałem na wymianę bo jest tam większa średnica), ewentulanie też czyszczenie EGR ale w AGR jest razem z tym, no kolektorem tak? wiec to grubsza robota.
    - wtryski może "leją"?
    Niewiem...
    Ostatnio edytowany przez daVor - 12-03-11 o 18:34 Powód: Turbo jak wykręcić, mam.
    ZWOLNIŁEM SIĘ i SZUKAM AMBITNEJ PRACY



    A3 1,9 TDI 90km

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •