Jestem po pierwszych krokach:
ad.1. Filtry. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza na nowe. Dodatkowo uzupełniłem olej bo był prawie na krańcu minimum, dolałem 0,5 L).
ad.2. Wężyki podciśnieniowe. Wymieniłem wężyki nr 3 i 4 na nowe, ten trzeci (od N75) wężyk wymieniałem w tamtym roku - jest dobry.
ad.3. N75. Sprawdziłem mu oporność, ma 29-30 omów, więc elektrycznie jest sprawny. Mechanicznie nie sprawdzałem, brakło mi czasu...
Słuchaj Sztomel, auto na pierwszą ocenę jedzie ciut lepiej (pewnie filtry), ale jak mu depne to nadal po przekroczeniu 3000obr tak jakby "niedostawało paliwa" (przestaje wrywać w fotel...) i trzeba wrzucić następny bieg bo "nieidzie" przyspieszać dalej dynamicznie. Dawniej na 3biegu przyspieszał do 100-110 dynamicznie, teraz 80 to maks, potem przyspiesza ale jakby bez turba.
Także czeka mnie pewnie pkt.4. czyli Twoje dalsze instrukcje. Ewentualnie prośba do kogoś z VAG'iem z Krakowa żeby sprawdzić autko.
Niewiem czy szukać jeszcze przyczyn w:
- turbo (czyszczenie), ale jak męczyłem się z wężykami to nie widze tego żebym sam mógł wykręcic Turbo, chyba że mi ktoś podpowie jakedit: znalazłem już jak wykręcić Turbo, tylko niewiem czy w AGR jest tak samo?
- EGR - wężyk na nim jest poobdzierany z oplotu (ale nie miałem na wymianę bo jest tam większa średnica), ewentulanie też czyszczenie EGR ale w AGR jest razem z tym, no kolektorem tak? wiec to grubsza robota.
- wtryski może "leją"?
Niewiem...