R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
|
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
jacku, nie uwierzysz ale czekałem na Twój głos.....zresztą czekam od roku na tego AJMa co ma mieć 200KM...ale nie zaśmiecajmy wątku
nie wiem jak liczysz czas wtrysku ale chyba stoperemliteratura techniczna Bosch dotycząca pompek określa wartość graniczną wytrzymałości cewek w pompce PD i maksymalną wartość do jakiej można bezpiecznie kręcić silnik na pompkach więc nie sprzedawaj takiego kitu ludziom!!!!
co do sprzęgła i momentu - poczekamy - mam nadzieje że gwarancja obejmuje też ten element skoro tak chojny jesteś
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
Ja dodam od siebie że dziwne masz podejscie ze proponujesz klientowi modyfikacje nie pełną wiedząc że nie może zostać seryjny wydech,ja przez kilka lat działalności nigdy nie zrobiłem Big Turbo na seryjnym wydechu,albo kogoś stać na modyfikacje kmpl. albo jej nie robi.
Co do hamowni to nie będe sie z tobą kłócić bo naprawde cieszy mnie że dobre wartości wpisaleś przy hamowaniu dynometem i moim celem nie było ośmieszanie Twojego wyniku !!
Ale prosze nie pisz bzdur że nasza hamownia zle pokazuje bo nawet wczoraj mieliśmy audyt producenta z hamowni który hamował swoje auto kilka godzin wcześniej w Warszawie i u nas pokazało 2 KM mniej,Kilka innych aut mieliśmy hamowanych z Maha w Gliwicach i u nas zawsze troszkę mniej pokazywało,wolimy żeby u nas pokazywało 2 KM mniej niż za dużo.
A co do samego pomiaru to nikt z nas nie pisał ze to auto ma za dużo czy za mało KM,nie nam to oceniać,pomiar który zgrał Mirek Kito został przerwany z powodu zestrzelonej rury,poprzedni pokazał to samo i dohamowałem go wtedy do 4500.
Cieszymy się że masz w swojej ofercie zakładanie Big turbo i najważniejsze aby Twoi klienci byli zadowoleni z ciebie. My robimy słabsze softy i przez klilka lat nikomu się nic nie stało,oby u ciebie także tak było,pozdrowionka.
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
jesli mowisz ze kogos stac na kpl modyfikacje lub nie patrzac pod katem montujesz 3 cal wydech lub zostawiasz serie to ja nie mam pytan... big turbo nie jest wyznacznikiem koniecznym do zmiany wydechu na wiekszy, tym bardziej ze wydech mozesz zmienic bez ruszania turbo i na odwrot. do tego wyznaczanie zasobnosci portfela klienta na podstawie checi zmiany wydechu lub jest zachowaniem typowym dla grubianina. Nie wszyscy chca miec auto ktore na trasie wyrywa glowe hukiem z przelotu.
piszesz tez ze nie chciales "osmieszyc" mojego wyniku... rozumiem ze kazde auto konkurencji hamujesz za free?? biorac cytat:
i to ze ty go zaprosiles na pomiar nie na odwrot wyglada w moich oczach i wydaje mi sie ze nie tylko w moich na to ze sam sobie strzeliles w kolano, zreszta nie pierwszy raz...... byles tak pewien tego ze niemozliwe jest uzyskanie 193 ps na seryjnym wydechu z BT lub tez ze dynomet zawyza ( co mi sie wydaje bardziej prawdopodobna opcja) ze musiales to wykazac...
ja sie ciesze ze twoja hamownia pokazuje dobrze bo wychodzi na to ze wyniki rzedu 245 ps ktore juz pokazalem moga byc zgola inne.. lepsze...
Prosze cie tylko nie probuj mierzyc mnie swoja miara piszac to:
bo sugerujesz ze tak jest i potwierdzasz zarazem ze wynik z kazdej innej hamowni jest gorszy ( tyu akurat sie z toba zgodze porownujac nasze wyniki )
teraz mirku... piszesz o czasie wtrysku.... ok skonczymy puste gadanie...
wklej prosze tutaj logi seryjnego 019 ck oraz mojego moda. z zaznaczeniem tych czasow wtrysku ktore sa takie beeee. mozesz np tez wkleic logi jakiegos auta ktore ty zrobiles np z cudownymi czasami wtrysku... ja chetnie sie do tego odniose w taki sposob jak potrzeba i do tego zgodny z prawami fizyki.
obadamy kto tu zeni kity...
P.s. jest juz PD ktory sie bezawaryjnie kreci do 5900 od ponad roku i pompki nie krzycza ze maja zle... powiem wiecej sam gulu jezdzil lat kilka autem kreconym do 5200 jakos nie plakal... rekordy walil jeden po drugim o czym sie tak chwali tu i owdzie dalej
Ostatnio edytowany przez Evolution - 29-09-11 o 08:23
Jesli ty robisz wydechy klientowi na codzień które głowę urywają to przykro mi,my robimy wydechy od dłuższego czasu 2,75 cala które są przyjemne i lekko basowe w dzwięku,i nie chodzi o zasobność portfela mówiąc o zrobieniu wydechu przy biG turbo tylko o bezpieczeńswtie. W aucie oddanym przez Ciebie nie było widać świata z tyłu podczas hamowania i tylko po to zaprosiłem pana na hamowanie( nie mówiąc już jakie by było na tym dymie EGT na 6 biegu) Ale to Twój soft , Twój klient.
Abstra***ąc do Twojego Dynometa sami go mieliśmy kilka lat temu i wiemy że jeśli pomiar jest wykonany poprawnie , tzn na wysokim min 4 biegu i auto jest dobrze zważone i ciśnienie atmosferyczne i temp otoczenia jest idealna to pokaże on poprawnie. Niestety jest to urządzenie na którego wynik zależne jest zbyt wiele czynników.Skoro Tobie udaje się w miarę poprawnie hamować auta to cieszy nas to bardzo.Ale proszę nie ściemniaj że Dynomet jest och ech bo hamowaliśmy po Tobie auta na dużym turbo gdzie klienta zapewniałeś ze ma 230KM ponad a u nas miał 220. Cyferkami auta nie jeżdzą,oby zrobione przez Ciebie jezdziły tak bezawaryjnie jak zrobione u nas tego Ci życze.
P.s mam nadzieje że ty w tym aucie nie robiłeś IC![]()
Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
ecuproject.pl
Jacku, dałeś klientowi gware na 2 lata....stawiam dobre whiskey ze pompki nie przeżyją na tym czasie wtrysku powyżej przebiegu 50tys kilometrów...dyskusje z Tobą są jałowe a poziom Twojej ignorancji sięga szczytu. Co więcej moc 200KM można zrobić tak żeby widać było co jedzie a nie wstydzić się poziomu dymu. Co do czasów i mocy po co wklejać - mój soft sobie zapewne zgrałeś.
życzę miłego dnia i czekam na filmik z hamowni MAHA jak fura nie dymi
www.vagtune.pl
www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne
Wiesz ,że to nie Jacek robił bo Ci mówiłem więc nie wiem po co zament siejesz.
Do tego moc wypluł więc jako tako robi robotę , pewnie byś zrobił lepiej ale przecież jak sam pamiętasz nie chciałeś się podjąć tematu bo nie chciało Ci się przycinać zderzaka ("Robie tylko pod zderzak od eSy")
Bo oczywiście w Twoich instalacjach nikomu nigdy w życiu rurka nie spała ? Szanujmy się co ?
Co do gwarancji to dajesz z mirassem gwarancje na wszystko w tym Turbo do 50tyś bo chyba zdarzyło się ,że się wysrało... ?
Jeżeli chodzi o hamowanie to wystarczy nawiew na potencjometrze skręcić i już wylezie dym i inne wyniki i upalić silnik klienta - ale ja się nic nie znam więc pewnie brednie piszę więc się nie przejmujcie tym![]()
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Gulu. robienie wydechu basowego mruczacego jest ok. nie wszyscy znosza halas takiego basowego i mruczacego wydechu, sam wiesz doskonale ze nawet najcichszy bas w dlugiej trasie ryje beret.
ponadto to jest pierwsze auto ktore hamowaliscie po mojej robocie, po wtore jest juz drugie auto ktore hamowaliscie po mnie... dla przypomnienia BMW z przedwczoraj po swapie na m50b24 po usunieciu limitera trybu awaryjnego... na marginesie udalo mi sie siemensa ms jako pierwszemu polakow ogarnaci... mi wyplul 226 ps... przypomniesz na ile u was wyszlo???
innych aut nie hamowaliscie i raczej dlugo nie bedziecie, sadzac po wynikach ktore wyszly. a co do dynometa. dokladnosc jego pomiarow zalezy tylko od jednego.. miesa ktore to obsluguje. wszystkie inne parametry maja ten sam priorytet jak w rolkach.
po wtore mirku.... zlotko... wkleisz logi czy tez nie??? na razie szczekasz o czasie wtrysku kosmicznym, czas by sie odniesc do faktow ktorych nie potrafisz lub nie chcesz wklejac.
a moze potwierdzisz iz maksymalny czas wtrysku dla PD to 25..28 ms na cykl?? mam ta sama ksiazke boscha jak sadze a moze sie myle i masz inne dane...
p.s. co do softu twojego zaufaj mam wyj...ebane na twoje softy... zrobilem na bazie serii ktora posiadalem robiac ostatnio inne audi o tym samym ecu.
Ostatnio edytowany przez Evolution - 29-09-11 o 12:14
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)