Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #51
    Warszawa
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Rzeszów
    Auto
    Lancer Evolution X
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    soft nie mial byc bezdymny
    Diesel, żeby jechać musi dymić...

    Zrobicie wydech, będą spaliny miały gdzie uciekać to będzie mniej dymu

    Chłopaki wzięli hajs za hamowanie, to i wyczyszczą hamownie... biznes is biznes :d

  2. #52

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez std1984 Pokaż post
    Chłopaki wzięli hajs za hamowanie, to i wyczyszczą hamownie... biznes is biznes :d
    z tego co mi wiadomo nie wzieli... chcieli lub chcial ktorys wykazac ze dynomet oszukuje.... no i wykazali ze zaniza <lol>

  3. #53
    Warszawa
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Rzeszów
    Auto
    Lancer Evolution X
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    z tego co mi wiadomo nie wzieli...
    To mają do czyszczenia hamownie

  4. #54

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    jacku, nie uwierzysz ale czekałem na Twój głos.....zresztą czekam od roku na tego AJMa co ma mieć 200KM...ale nie zaśmiecajmy wątku

    nie wiem jak liczysz czas wtrysku ale chyba stoperem literatura techniczna Bosch dotycząca pompek określa wartość graniczną wytrzymałości cewek w pompce PD i maksymalną wartość do jakiej można bezpiecznie kręcić silnik na pompkach więc nie sprzedawaj takiego kitu ludziom!!!!
    co do sprzęgła i momentu - poczekamy - mam nadzieje że gwarancja obejmuje też ten element skoro tak chojny jesteś
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  5. #55

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BMJ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    Witam.. czas sie odezwac w temacie skoro juz o mnie mowicie... zaczne od dwoch kolegow znawcow tematu....
    zaczniemy id tego ze
    auto ma seryjny wydech ktory jest w tym aucie waskim gardlem
    turbo laduje w OVER niecale 1,7 bara przy zadanym 1,47 na mocy maksymalnej czyli 4500 rpm.... tyle ze tam nie dotarliscie w swoich pomiarach odczytujac wartosc 1,55 bara zadana na 3870.

    wbrew pewnej sciemie ktora zenicie czasy otwarcia wtryskow nie sa odpowiedzialne za jakiekolwiek wysrywanie gdyz sa to pompowtryski i jak sama nazwa wskazuje maksymalny czas wtrysku jest zalezny od ksztaltu krzywki walka a ja go nie wykorzystalem w 60 procentach. koncowki nie leja wiec wysrac nie moga tez nic.


    dziwi mnie tylko ze nie wyhamowaliscie auta do konca by pokazac ten niesamowity spadek mocy o ktorym pisze GULU.

    soft nie mial byc bezdymny i napewno nie wysra sie nic od niego chocbyscie strasznie tego chcieli i niesamowicie straszyli klienta koksem hardkorem stopionymi tlokami.. szkoda ze nie straszycie jeszcze peknietymi czolowymi szybami od naprezen z momentu... wlasciwosc przyczynowoskutkowa tych wszystkich przedstawianych awarii ma ten sam poczatek....

    zeby to potwierdzic pisze oficjalnie zobowiazanie gwarancyjne:

    Jesli w przeciagu dwoch lat od dzis stopi sie tlok w tym silniku to caly silnik wymienie na moj koszt.

    Zeby uswiadomic innym sytuacje zwykle taka gwarancje daje na rok od modyfikacji

    co do samej wartosci momentu 430 niuta przy 2200 rpm mozecie mi wierzyc lub nie jest bezpieczniejszy niz 350 przy 1900


    tak czy inaczej dym w aucie zostanie sukcesywnie zmniejszony bez utraty mocy silnika,

    na marginesie dobrze wiedziec ze dynomet w stosunku do niektorych hamowni pokazuje mniej...znaczaco mniej.... z maha wychodzi igla to moze rozwiac pewne watpliwosci....

    ja widze to tak.. dynomet nie zawyza to juz nie napiszemy jaka to zla hamownia wiec trzeba z drugiego frontu uderzyc...

    co do kolegi kamivil rozumiem ze przytupuje tylko i mu odpuszcze nie wszyscy musza wiedziec ze dwumas przenosi bezawaryjne tym wyzszy moment im wyzsze sa obroty lub im wiecej jest cylindrow.
    Ja dodam od siebie że dziwne masz podejscie ze proponujesz klientowi modyfikacje nie pełną wiedząc że nie może zostać seryjny wydech,ja przez kilka lat działalności nigdy nie zrobiłem Big Turbo na seryjnym wydechu,albo kogoś stać na modyfikacje kmpl. albo jej nie robi.

    Co do hamowni to nie będe sie z tobą kłócić bo naprawde cieszy mnie że dobre wartości wpisaleś przy hamowaniu dynometem i moim celem nie było ośmieszanie Twojego wyniku !!
    Ale prosze nie pisz bzdur że nasza hamownia zle pokazuje bo nawet wczoraj mieliśmy audyt producenta z hamowni który hamował swoje auto kilka godzin wcześniej w Warszawie i u nas pokazało 2 KM mniej,Kilka innych aut mieliśmy hamowanych z Maha w Gliwicach i u nas zawsze troszkę mniej pokazywało,wolimy żeby u nas pokazywało 2 KM mniej niż za dużo.

    A co do samego pomiaru to nikt z nas nie pisał ze to auto ma za dużo czy za mało KM,nie nam to oceniać,pomiar który zgrał Mirek Kito został przerwany z powodu zestrzelonej rury,poprzedni pokazał to samo i dohamowałem go wtedy do 4500.

    Cieszymy się że masz w swojej ofercie zakładanie Big turbo i najważniejsze aby Twoi klienci byli zadowoleni z ciebie. My robimy słabsze softy i przez klilka lat nikomu się nic nie stało,oby u ciebie także tak było,pozdrowionka.
    Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
    ecuproject.pl

  6. #56

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gulu Pokaż post
    Ja dodam od siebie że dziwne masz podejscie ze proponujesz klientowi modyfikacje nie pełną wiedząc że nie może zostać seryjny wydech,ja przez kilka lat działalności nigdy nie zrobiłem Big Turbo na seryjnym wydechu,albo kogoś stać na modyfikacje kmpl. albo jej nie robi.
    jesli mowisz ze kogos stac na kpl modyfikacje lub nie patrzac pod katem montujesz 3 cal wydech lub zostawiasz serie to ja nie mam pytan... big turbo nie jest wyznacznikiem koniecznym do zmiany wydechu na wiekszy, tym bardziej ze wydech mozesz zmienic bez ruszania turbo i na odwrot. do tego wyznaczanie zasobnosci portfela klienta na podstawie checi zmiany wydechu lub jest zachowaniem typowym dla grubianina. Nie wszyscy chca miec auto ktore na trasie wyrywa glowe hukiem z przelotu.

    piszesz tez ze nie chciales "osmieszyc" mojego wyniku... rozumiem ze kazde auto konkurencji hamujesz za free?? biorac cytat:

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KiTo Pokaż post
    Autko było dzisiaj na nowiutkiej hamowni w ECU Project (dzięki uprzejmości Gula za co thx) aby potwierdzić kwestię sporną pomiędzy hamownią drogową a obciążeniową i wynik niespodzianka
    i to ze ty go zaprosiles na pomiar nie na odwrot wyglada w moich oczach i wydaje mi sie ze nie tylko w moich na to ze sam sobie strzeliles w kolano, zreszta nie pierwszy raz...... byles tak pewien tego ze niemozliwe jest uzyskanie 193 ps na seryjnym wydechu z BT lub tez ze dynomet zawyza ( co mi sie wydaje bardziej prawdopodobna opcja) ze musiales to wykazac...
    ja sie ciesze ze twoja hamownia pokazuje dobrze bo wychodzi na to ze wyniki rzedu 245 ps ktore juz pokazalem moga byc zgola inne.. lepsze...
    Prosze cie tylko nie probuj mierzyc mnie swoja miara piszac to:
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gulu Pokaż post
    Ale prosze nie pisz bzdur że nasza hamownia zle pokazuje
    bo sugerujesz ze tak jest i potwierdzasz zarazem ze wynik z kazdej innej hamowni jest gorszy ( tyu akurat sie z toba zgodze porownujac nasze wyniki )


    teraz mirku... piszesz o czasie wtrysku.... ok skonczymy puste gadanie...
    wklej prosze tutaj logi seryjnego 019 ck oraz mojego moda. z zaznaczeniem tych czasow wtrysku ktore sa takie beeee. mozesz np tez wkleic logi jakiegos auta ktore ty zrobiles np z cudownymi czasami wtrysku... ja chetnie sie do tego odniose w taki sposob jak potrzeba i do tego zgodny z prawami fizyki.
    obadamy kto tu zeni kity...

    P.s. jest juz PD ktory sie bezawaryjnie kreci do 5900 od ponad roku i pompki nie krzycza ze maja zle... powiem wiecej sam gulu jezdzil lat kilka autem kreconym do 5200 jakos nie plakal... rekordy walil jeden po drugim o czym sie tak chwali tu i owdzie dalej
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 29-09-11 o 08:23

  7. #57

    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BMJ
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    jesli mowisz ze kogos stac na kpl modyfikacje lub nie patrzac pod katem montujesz 3 cal wydech lub zostawiasz serie to ja nie mam pytan... big turbo nie jest wyznacznikiem koniecznym do zmiany wydechu na wiekszy, tym bardziej ze wydech mozesz zmienic bez ruszania turbo i na odwrot. do tego wyznaczanie zasobnosci portfela klienta na podstawie checi zmiany wydechu lub jest zachowaniem typowym dla grubianina. Nie wszyscy chca miec auto ktore na trasie wyrywa glowe hukiem z przelotu.

    piszesz tez ze nie chciales "osmieszyc" mojego wyniku... rozumiem ze kazde auto konkurencji hamujesz za free?? biorac cytat:


    i to ze ty go zaprosiles na pomiar nie na odwrot wyglada w moich oczach i wydaje mi sie ze nie tylko w moich na to ze sam sobie strzeliles w kolano, zreszta nie pierwszy raz...... byles tak pewien tego ze niemozliwe jest uzyskanie 193 ps na seryjnym wydechu z BT lub tez ze dynomet zawyza ( co mi sie wydaje bardziej prawdopodobna opcja) ze musiales to wykazac...
    ja sie ciesze ze twoja hamownia pokazuje dobrze bo wychodzi na to ze wyniki rzedu 245 ps ktore juz pokazalem moga byc zgola inne.. lepsze...
    Prosze cie tylko nie probuj mierzyc mnie swoja miara piszac to:
    bo sugerujesz ze tak jest i potwierdzasz zarazem ze wynik z kazdej innej hamowni jest gorszy ( tyu akurat sie z toba zgodze porownujac nasze wyniki )


    teraz mirku... piszesz o czasie wtrysku.... ok skonczymy puste gadanie...
    wklej prosze tutaj logi seryjnego 019 ck oraz mojego moda. z zaznaczeniem tych czasow wtrysku ktore sa takie beeee. mozesz np tez wkleic logi jakiegos auta ktore ty zrobiles np z cudownymi czasami wtrysku... ja chetnie sie do tego odniose w taki sposob jak potrzeba i do tego zgodny z prawami fizyki.
    obadamy kto tu zeni kity...

    P.s. jest juz PD ktory sie bezawaryjnie kreci do 5900 od ponad roku i pompki nie krzycza ze maja zle... powiem wiecej sam gulu jezdzil lat kilka autem kreconym do 5200 jakos nie plakal... rekordy walil jeden po drugim o czym sie tak chwali tu i owdzie dalej


    Jesli ty robisz wydechy klientowi na codzień które głowę urywają to przykro mi,my robimy wydechy od dłuższego czasu 2,75 cala które są przyjemne i lekko basowe w dzwięku,i nie chodzi o zasobność portfela mówiąc o zrobieniu wydechu przy biG turbo tylko o bezpieczeńswtie. W aucie oddanym przez Ciebie nie było widać świata z tyłu podczas hamowania i tylko po to zaprosiłem pana na hamowanie( nie mówiąc już jakie by było na tym dymie EGT na 6 biegu) Ale to Twój soft , Twój klient.

    Abstra***ąc do Twojego Dynometa sami go mieliśmy kilka lat temu i wiemy że jeśli pomiar jest wykonany poprawnie , tzn na wysokim min 4 biegu i auto jest dobrze zważone i ciśnienie atmosferyczne i temp otoczenia jest idealna to pokaże on poprawnie. Niestety jest to urządzenie na którego wynik zależne jest zbyt wiele czynników.Skoro Tobie udaje się w miarę poprawnie hamować auta to cieszy nas to bardzo.Ale proszę nie ściemniaj że Dynomet jest och ech bo hamowaliśmy po Tobie auta na dużym turbo gdzie klienta zapewniałeś ze ma 230KM ponad a u nas miał 220. Cyferkami auta nie jeżdzą,oby zrobione przez Ciebie jezdziły tak bezawaryjnie jak zrobione u nas tego Ci życze.

    P.s mam nadzieje że ty w tym aucie nie robiłeś IC
    Ecuproject - Profesjonalny Tuning silników Diesla oraz turbobenzyn,diagnostyka grupy VAG ,pomiary mocy na hamowni obciążeniowej 4x4 tel.513399363,502730289
    ecuproject.pl

  8. #58

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Jacku, dałeś klientowi gware na 2 lata....stawiam dobre whiskey ze pompki nie przeżyją na tym czasie wtrysku powyżej przebiegu 50tys kilometrów...dyskusje z Tobą są jałowe a poziom Twojej ignorancji sięga szczytu. Co więcej moc 200KM można zrobić tak żeby widać było co jedzie a nie wstydzić się poziomu dymu. Co do czasów i mocy po co wklejać - mój soft sobie zapewne zgrałeś.

    życzę miłego dnia i czekam na filmik z hamowni MAHA jak fura nie dymi
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  9. #59
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gulu Pokaż post
    P.s mam nadzieje że ty w tym aucie nie robiłeś IC
    Wiesz ,że to nie Jacek robił bo Ci mówiłem więc nie wiem po co zament siejesz.
    Do tego moc wypluł więc jako tako robi robotę , pewnie byś zrobił lepiej ale przecież jak sam pamiętasz nie chciałeś się podjąć tematu bo nie chciało Ci się przycinać zderzaka ("Robie tylko pod zderzak od eSy")

    Bo oczywiście w Twoich instalacjach nikomu nigdy w życiu rurka nie spała ? Szanujmy się co ?

    Co do gwarancji to dajesz z mirassem gwarancje na wszystko w tym Turbo do 50tyś bo chyba zdarzyło się ,że się wysrało... ?

    Jeżeli chodzi o hamowanie to wystarczy nawiew na potencjometrze skręcić i już wylezie dym i inne wyniki i upalić silnik klienta - ale ja się nic nie znam więc pewnie brednie piszę więc się nie przejmujcie tym
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  10. #60

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Gulu. robienie wydechu basowego mruczacego jest ok. nie wszyscy znosza halas takiego basowego i mruczacego wydechu, sam wiesz doskonale ze nawet najcichszy bas w dlugiej trasie ryje beret.
    ponadto to jest pierwsze auto ktore hamowaliscie po mojej robocie, po wtore jest juz drugie auto ktore hamowaliscie po mnie... dla przypomnienia BMW z przedwczoraj po swapie na m50b24 po usunieciu limitera trybu awaryjnego... na marginesie udalo mi sie siemensa ms jako pierwszemu polakow ogarnaci... mi wyplul 226 ps... przypomniesz na ile u was wyszlo???
    innych aut nie hamowaliscie i raczej dlugo nie bedziecie, sadzac po wynikach ktore wyszly. a co do dynometa. dokladnosc jego pomiarow zalezy tylko od jednego.. miesa ktore to obsluguje. wszystkie inne parametry maja ten sam priorytet jak w rolkach.

    po wtore mirku.... zlotko... wkleisz logi czy tez nie??? na razie szczekasz o czasie wtrysku kosmicznym, czas by sie odniesc do faktow ktorych nie potrafisz lub nie chcesz wklejac.

    a moze potwierdzisz iz maksymalny czas wtrysku dla PD to 25..28 ms na cykl?? mam ta sama ksiazke boscha jak sadze a moze sie myle i masz inne dane...
    p.s. co do softu twojego zaufaj mam wyj...ebane na twoje softy... zrobilem na bazie serii ktora posiadalem robiac ostatnio inne audi o tym samym ecu.
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 29-09-11 o 12:14

Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •