Strona 10 z 41 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 91 do 100 z 407

Temat: Opinie o silniku 2.0TDI PD 03-08 [16V BKD/AZV i BMN/BUY oraz 8V BMM]

  1. #91

    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    świebodzin
    Auto
    seat leon
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dzięki koledzy, wiadomo wiecznie nic nie trwa, serwisy muszą na czymś zarabiać no i cięte są koszty produkcji liczy się ilość a nie jakość. W zapytaniu poniżej chodziło mi o wady konstrukcyjne a nie wyszczególnienie które się zużywają. Ale swoją droga im więcej zdań i informacji tym lepiej

  2. #92
    Yel0n's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Ford Mustang s550
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Krismuaythai Pokaż post
    Dzięki koledzy
    nie ma za co, porządne podziękowania za pomoc na pewno przydadzą się tym którzy naprawdę sporo ważnych rzeczy napisali.

  3. #93
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Polecam artykuł:

    Wszystko o silniku 2.0 TDI
    http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Ws...l?ticaid=1c9c0

  4. #94
    branch's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krk
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    ja mam bkc ale narazie po miejscu wystarcza, fakt ze na trasie brakuje troche vmax, jesli chodzi o bkd to moge tylko powiedziec ze kolega ma passata 4motio z bkd kupil to auto nowe w salonie w 2006 roku, obecnie ma przebiek 72 tys km i juz druba pompe paliwa , nowy dwumas i w ubieglym miesuiacu padl 2 poprowtrysk, w zeszlym roku wymienil tez jeden,
    najciekawsze jest top ze serwis VW w modlniczce pod krakowem WYMINIŁ POPMOWTRYSK ZA DARMO !!!!!,trzeba bylo tylko poprosic zeby zapytali w niemczech czy sfinansuja naprawe, podobno maja taka akcje dla aut nie starszych niz 7 letnie, dotyczy to takze aut nie serwisowanych u nich, generalnie PD boscha sa malo awaryjne, tylko te Siemensa sie sypia

  5. #95
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    jasna, jasne
    tyle ze w passacie nie ma BKD, moze byc co najwzyej BKP , a to inna konstrukcja i wlasnie nieszczesny naped pompy oleju
    po raz milionowy, nasze silniki (a3 8p) wkladane poprzecznie nie maja felernego napedu pompy oleju.
    poza tym BKP uznawany jest za najbardziej obok BLB (obydwa nie wystepuja w a3/golf/octavia) awaryjny silnik 2.0TDI

    jeszcze raz, bardzo trafny podzial z audi klub polska :

    podział silników 2.0TDI:

    - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
    zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
    czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
    a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
    awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

    - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
    (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
    siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
    kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

    - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
    (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
    (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
    pompy oleju i wałków wyrównoważających,

    - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
    lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
    analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
    (utrata mocy, zapychanie się dysz).

    Generalnie najmniej awaryjny jest BMM,
    najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.


    wracajac do wtryskiwaczy, sypia sie wszystkie PD, niewazne czy w silnikach 2.0 czy w 1.9, sypaly sie juz w ASZ i ATD, tyle ze po raz kolejny to eksploatacja.

    wymiana pompowtrysku nieodpaltnie, jesli silnik podlegal akcji serwisowej to jak najbardziej sie nalezy i nie ma w tym nic dziwnego. dlatego warto czasem sprawdzic w ASO auto po VIN czy czemus podlega
    po raz nty tez, wadliwe kola dwumasowe w silnikach 2.0tdi z poczatkow produkcji firmy LUK wymianiane byly i wymieniane dalej sa wlasnie w ASO nieodplatnie !!
    trzeba tylko sprawdzic czy nasz woz podlega akcji serwisowej takiej wlasnie wymiany !!
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  6. #96
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Ja też śmigam na 2,0TDI i ogólnie jestem zadowolony oczywiście wiem że jest to silnik bardziej wadliwy niż 1,9 ale jak już we wcześniejszych postach napisane nic nie jest wieczne i nie ma silników bezawaryjnych a jeśli dbamy o niego to napewno długo nam posłuży,dzisiaj dzwoniłem do ASO i nie mają żadnych akcji serwisowych dla mojego modelu lub zostały wcześniej wykonane ale nie pytałem.

  7. #97

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    audi a3 2.0 Tdi 170 ps S-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Ja posiadam silniczek BMN 2007r. Autko zakupilem z przebiegiem 58tys dzis mam cos okolo 92tys. Naprawde nie moge powiedziec zlego slowa na ten silnik, spalanie zadawalajace, osiagi naprawde bardzo przyzwoite ( nie jeden sie zdziwil co potrafi 170 koni hehe). Jedyne co robilem to okresowa wymiana oleju filtrow i to wszystko. Wczesniej jezdzilem starym podciwym ahf-em i to naprawde byl udany silniczek , zadnych problemow z nim nie bylo, mialem te autko 3 latka wiec cos tam moge powiedziec, ale niestety lata leca i trzeba szukac cos nowszego...Poczatkowo myslalem nad 8P 1.9 ale poprostu jak na tak nowe autko brakowalo mi tej mocy i koniecznie chcialem juz auto ze skrzynia "6" bo gdy sie jezdzi dluzsze trasy po autostradach niestety ale niech mi nikt nie mowi brakuje tej "6" Powiem tak 2.0 to jest juz inna bajka, ja bylem w szoku jak sie przesiadlem) polecam auto z tym silnikiem, ale jedna uwaga ja smigam co jakis czas dluzsze trasy po 1000 kilometrow, niemcy, holandia i problemow zadnych nie mam , ale mam kumpla ktory uzywa auto z tym silnikiem prawie tylko i wylacznie na odcinkach max 20 kilometrow i to prawie samo miasto i wystapil u niego juz 2 razy problem z filtrem czastek stalych i na to warto zwrucic uwage, jezeli ktos smiga tylko w miascie i na krutkich odcinkach to bym sie zastanawial nad autem z filtrem... Wiec jezeli ktos szuka fajnego, mocnego seryjnie silnika to goraco polecam)

  8. #98

    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    witam
    ja kupiłem BKD z przebiegiem 90 tys, którym wcześniej jeździłem jako służbowym.
    I powiem Wam że przy przebiegu 95 tys zaczął gubić płyn chłodzący...diagnoza krótka i szybka - głowica. No i nie miałem wyboru ...mówi się trudno.

    Także jednym się uda innym nie
    ...i to by było na tyle...

    Audi A8 D2 W12
    Volkswagen Golf VII 1,4 TFSI 122 KM DSG
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive

    Pozdrawiam Vincent

  9. #99
    Lukasz_A3's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WYSZKÓW
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Ja kupiłem roczne BMM z przebiegiem 37 000 teraz ma 80 000, do tej pory bezawaryjne (odpukać), mój mechanik straszy mnie natomiast że w takich modelach wymienia non stop turbo i że czujnik oleju jest położony beznadziejnie bo kontrolka zaświeci się dopiero jak już oleju w silniku nie będzie -> silnik zatarty, narzekał przy tym że miska olejowa ze słabego materiały i łatwo oberwać

    osobiście odnoszę wrażenie że problemy i ogólnie słaba opinia o tych silnikach wynika z tego że auta z nimi robią naprawdę duże przebiegi, popularne są dlatego i wtopy często się zdarzają, a tak na marginesie jaki jest tu wybór przecież 1,9 (105 KM) do A3 jest jednak trochę za słaby
    Do sprzedania moje A3 Sportback 2007 r.

  10. #100
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Lukasz_A3 Pokaż post
    osobiście odnoszę wrażenie że problemy i ogólnie słaba opinia o tych silnikach wynika z tego że auta z nimi robią naprawdę duże przebiegi, popularne są dlatego i wtopy często się zdarzają, a tak na marginesie jaki jest tu wybór przecież 1,9 (105 KM) do A3 jest jednak trochę za słaby
    Bzdura. Silniki padaja i przy przelotach 40-50tys km w gore Mamy tu wiele przykladow na forum.

Strona 10 z 41 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •