Strona 23 z 34 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 221 do 230 z 339

Temat: zawieszenie - elementy Poliuretan - owe

  1. #221
    Opolskie verni's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OST
    Auto
    TT 225Q
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T APX
    Pomógł
    18 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    A ile normalne gumy na gwincie pojeżdżą? Czy to bez różnicy że gwint?

  2. #222
    nosus's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rozogi-szczytno-olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    roznica jest i to napewno elementy zawieszenia bardziej dostaja w d... niz na seryjnym i szybciej sie zuzywaja zakladaj poli kolor czerwony podobno jest troche twardziej sztywniej niz na gumowych ale beda na lata

  3. #223

    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa/pruszkow/zyrardow/tarnow
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM

    Domyślny

    witam
    mobil, ja tam polecam poliuretan ale tylko w calych autach, czyli jezeli montowac to usztywniac wszystkie polaczenia metalowo gumowe w zawieszeniu przednim jak i tylnim. wiadomo, auto bedzie duzo sztywniejsze ale jest rowniez mala szansa by uniknac dziwnych dzwiekow a gdy nie wymienisz wszystkich gum to blyskawicznie usztywnienie twardszym poliuretanem zaskutkuje wybiciem gum...
    ja juz troche przeszedlem, albo przejechalem na tych poliuretanach.

  4. #224
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez verni Pokaż post
    A ile normalne gumy na gwincie pojeżdżą? Czy to bez różnicy że gwint?
    spokojnie Verni ja od założenia nie narzekam jest sztywno w kabinie ale sama jazda frajda na gumy jak gadałem przez telefon to mówi że samochód się rozleci a gumy zostaną oczywiście ja pytałem o kolor żółty ja właśnie założyłem poduszke silnika wszystko się super sprawuje jak również montuje Polecam STRONG-Flex
    The Fast and the Furious (żeton)

  5. #225

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Właśnie mam pytanie apropos firm. Strong-flex i powerflex z zasady produkuje "te same poliuretany" przy czym strong-flex jest znacząco tańszy. Ma ktoś informacje dlaczego? Różnica jest spora, bo powerflex na całe auto ~1100 zł a strong-flex z tego co widziałem połowę tego. Jest ktoś w stanie pomóc?

  6. #226
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KoBi88 Pokaż post
    Właśnie mam pytanie apropos firm. Strong-flex i powerflex z zasady produkuje "te same poliuretany" przy czym strong-flex jest znacząco tańszy. Ma ktoś informacje dlaczego? Różnica jest spora, bo powerflex na całe auto ~1100 zł a strong-flex z tego co widziałem połowę tego. Jest ktoś w stanie pomóc?
    zawsze chodzi jak firma liczy za materiał i robociznę. ja osobiście polecam strong flex
    The Fast and the Furious (żeton)

  7. #227
    tomekb164's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wejherowo
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Do lekko obniżonego auta (ok -40mm) lepiej pchać żółte czy czerwone PU?
    W późniejszym czasie napewno wleci gwint, ale nie będzie on skręcony niżej niż jakieś 40-50mm. (Szybka jazda i jakąś tam amortyzacją)

  8. #228
    Mateusz1900tdi's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz/ Kraków<KNS>
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tomekb164 Pokaż post
    Do lekko obniżonego auta (ok -40mm) lepiej pchać żółte czy czerwone PU?
    W późniejszym czasie napewno wleci gwint, ale nie będzie on skręcony niżej niż jakieś 40-50mm. (Szybka jazda i jakąś tam amortyzacją)
    to zależy jak lubisz jezdzić żółte polecam bardziej dla agresorów czerwone są również dobre każdy poli jest lepszy niż ori
    The Fast and the Furious (żeton)

  9. #229

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Widziałem te żółte wczoraj na żywo, czerowne też. Zółte to są jak kamien, dokladnie taki plastik 0 plastycznosci pod reka, czerowne dadza sie ugiac reka bez problemu. Dla mnie jest jasne. Ze do zwyklego i modzonego auta czerwone. Zółte to przy mocach >500km.

  10. #230

    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    No tak ale czy ma ktoś informacje czemu powerflex jest dużo droższy? Ktoś się spotkał z jakimiś wiadomościami dlaczego jest taka różnica?

Strona 23 z 34 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •