Strona 54 z 103 PierwszyPierwszy ... 444525354555664 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 531 do 540 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #531
    memek's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zegrze Południowe
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    ok,dzięki.

  2. #532
    wvv's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wydaje się, że mój problem z notlaufem został rozwiązany, pomogła wymiana wężyków Stare były sparciałe i dosłownie pękały w rękach, polecam ich wymianę każdemu kto ma podobny problem w pierwszej kolejności. W moim wypadku koszt 3m wężyka (2m cieńszego i 1m grubszego) to 26PLN (a sporo mi jeszcze zostało, bo wolałem wziąć na zapas ).

    Zatem warto spróbować, bo można naprawdę sporo zaoszczędzić. Po wymianie notlauf jak ręką odjął, od 2 dni autko śmiga jak marzenie, zero błędów na vagu czy zmuł w trasie

  3. #533
    duders88's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jędrzejów
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    ja zmieiniłem przewody podciśnienia na nowe podmieniłem n75 z n18 gruszka chodzi układ dolotowy wg mnie szczelny. turbo podobno przy silniku 90 KM agr się nie czyśći bo tam nie ma zmiennej geometrii wiec tego nie robiłem. filtr powietrza nowy , erg wyczyściłem było dużo syfu, intercooler ok, a auto czasem i tak wpada w notlauf. co jeszcze moge zrobić bez vaga bo go nie posiadam?? jest ktoś z okolic kielc i mogł by mi zrobic logi??

  4. #534

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    jutro zrobię logi, wkoncu mam kabel tylko mam pytanie bo nie widzę różnicy w normal group i basic seetings, gdzie to się przełącza ?
    Każdy pisze ze logi mam zrobić w basic seetings....

  5. #535
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    W lewym dolnym rogu w blokach pomiarowych masz okienko do przełączania do BS " Switch to Beasic Settings"

  6. Podziękowania dla Golem1 za pomoc w problemie

    Scooby (06-05-12)

  7. #536
    SkOOrA's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AQA

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez duders88 Pokaż post
    ja zmieiniłem przewody podciśnienia na nowe podmieniłem n75 z n18 gruszka chodzi układ dolotowy wg mnie szczelny. turbo podobno przy silniku 90 KM agr się nie czyśći bo tam nie ma zmiennej geometrii wiec tego nie robiłem. filtr powietrza nowy , erg wyczyściłem było dużo syfu, intercooler ok, a auto czasem i tak wpada w notlauf. co jeszcze moge zrobić bez vaga bo go nie posiadam?? jest ktoś z okolic kielc i mogł by mi zrobic logi??
    Hej. Ja jestem z kielc i mam kabel. Coprawda nie jakiś super oryginał ale logi sie spokojnie zrobi. Jak coś to pisz na GG 1786900.

    ---------- Post dodany 06-05-12 o 17:18 ----------

    Cytuj Oryginalnie napisane przez memek Pokaż post
    18050 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    Niestety czasem i mnie wyskoczy coś takiego. Wygląda na to że nam ECU pada :/

  8. #537
    Dext85's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam,

    Pisałem niedwano , że mam zamułe 2 - 3 minutu i potem wszystko jest ok. Lecz teraz była majówka przegoniłem autko 1200 km i tak jakby wróciło wszystko do normy. Odpalam naciskam gaz i ciagnie normalnie od spodu. Co to może być. Turbo do czyszczenia ??

    Pozdrawiam

  9. #538
    Marcinn87's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Dokładnie tak, miałeś syf w turbo , od czasu do czasu przegoń Autko. a jak nie to Turbo do czyszczenia, też tak miałem

  10. #539
    fredi.master's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jaworzno
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    63 razy

    Domyślny

    Nie wiem czy to dobry temat. To moja pierwsza styczność z turbo więc nie do końca ogarniam wszelkie pojęcia i czynności... wybaczcie.
    A oto problem

    Wracając z nocnej zmiany samochód pędził jak zawsze - od ok 2300 obrotów dostawał kopa i czuć było turbo. Zatrzymałem się w piekarni dosłownie na minutę więc nie gasiłem silnika. Gdy znów ruszyłem słyszałem jakby bulgotało coś pod maską a samochód miał opór jechać. Jako, że miałem niedaleko, dojechałem do domu i wrzuciłem jałowy bieg - pod maską słychać było bulgotanie a całym samochodem szarpało. Zgasiłem go i za chwilę znów odpaliłem - nadal to samo. Jako, że byłem po pracy, zostawiłem problem aż się nie wyśpię. Gdy o 12 poszedłem do samochodu zapalił normalnie, jakby nic się nie stało. Pojechałem do Kato i od tego momentu dociskając gaz nie było tego "kopa" i odejścia samochodu do przodu. Gdy wróciłem poczekałem chwilę i odkręciłem zbiornik z płynem chłodniczym - był zapowietrzony.
    Podpiąłem kompa pod samochód. Korzystając z PolskiVAG mam takie błędy.


    sorki, że foto ale vaga mam na netbooku.

    Błędy skasowałem.
    Zabrałem się za czyszczenie zaworku N75, przepływomierza, przepustnicy, wymianę płynu chłodzącego.
    Przy spuszczaniu płynu chłodniczego zauważyłem nieznaczą ilość oleju (i brud) - jednak nie mam zmian w ilości płynu w zbiorniku, oleju na bagnecie ani też nie kopci. Po wymianie zaglądając do zbiornika nie zauważyłem oleju.
    Po wszystkim znów Vag i pokazał się tylko błąd o pamięci ROM (oraz o przepustnicy ale to poprzez czyszczenie). Skasowałem.
    Wsiadłem w samochód i po przejechaniu stwierdzam, że doładowanie nie wróciło ale wąż:



    puchnie gdy dodaję gazu czyli wynika, że turbo działa.
    Powiedzcie mi czy ta gruszka z tym prętem



    przy dodawaniu gazu powinna chodzić? czy tylko gdy silnik jest obciążony, podczas jazdy, ta gruszka pracuje?
    u mojego ojca w Seacie Alehambra ona pracuje. Dzwoniłem do dziewczyny która ma ten sam silnik i u niej nie pracuje ten pręt.
    Z tego co wyczytałem, grucha i N75 są zależne od siebie, prawda? Czy to możliwe, że N75 mi całkowicie padł?
    Spodziewam się też odpowiedzi o logi. Zainstalowałem Vag-com 409.1 w wersji angielskiej ale nie ogarniam wiem jak wejść w logi ale chciałem zrobić statyczne i mi nie wychodzi albo nie wiem jak to dobrze zrobić. Prosiłbym o pomoc na pw.

    Chyba, że problem da się rozwiązać bez logów... Czy warto też sprawdzić wężyk od n75 do turbiny? Mógł strzelić?
    Ostatnio edytowany przez fredi.master - 11-05-12 o 19:40
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic7010_7.gif

  11. #540

    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez duders88 Pokaż post
    ja zmieiniłem przewody podciśnienia na nowe podmieniłem n75 z n18 gruszka chodzi układ dolotowy wg mnie szczelny. turbo podobno przy silniku 90 KM agr się nie czyśći bo tam nie ma zmiennej geometrii wiec tego nie robiłem. filtr powietrza nowy , erg wyczyściłem było dużo syfu, intercooler ok, a auto czasem i tak wpada w notlauf. co jeszcze moge zrobić bez vaga bo go nie posiadam?? jest ktoś z okolic kielc i mogł by mi zrobic logi??
    nic ci nie da podmianka n18 z n75. N75 steruje ciśnieniowo, a n18 podciśnieniowo, inne zasady działania zaworka. Też z tym walczyłem i w końcu kupiłem używkę n75 za 50zł z golfa III i jak ręką odjął.

Strona 54 z 103 PierwszyPierwszy ... 444525354555664 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •