Pokazane rezultaty 1 do 10 z 104

Temat: Rdza/korozja w 8P

Threaded View

  1. #11
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    A jeszcze przy tego typu sprawach najdroższe jest przygotowanie u lakiernika do tego nie mamy pewności jak podejdzie do sprawy i czy zrobi to porządnie.
    Dlatego warto samemu zdjąć nadkola i przygotować do lakierowania ... przynajmniej do etapu szpachli wyrównującej . Ostatni podkład przed lakierem można zostawić lakiernikowi .
    Ważne żeby to oczyścić do gołej blachy a wewnętrzną część pod nadkolem również zabezpieczyć. Do lakiernika odstawiamy auto bez nadkola.
    Oczywiście można to zrobić tylko wtedy jak mamy warunki do tego. Ja jak w poprzednim aucie odstawiłem przygotowany samochód skasował mnie po 100pln za element , gdzie normalnie w Gdańsku zapłaciłbym 400.
    Warto też myjką ciśnieniową wypłukiwać syf z tych listew na drzwiach po środku a już na bank z tych na dole. Raz na 2 - latka rozebrać te doły i zabezpieczyć.
    Natomiast robienie wszelkich parchów koło szyby gdzie widzimy że ruda idzie do samej szyby wiąże się z jej wycięciem . W innym przypadku rok i mamy ją z powrotem na aucie.

  2. Podziękowania dla Konio_68 za pomoc w problemie

    simopl (26-04-14)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •