Pokazane rezultaty 1 do 10 z 58

Temat: komunikat COOLANT

Threaded View

  1. #34
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    16501 / P0117 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62): zbyt niski sygnał

    Możliwe objawy
    - Trudności z uruchomieniem zimnego silnika.
    - Uruchomienie silnika, gdy silnik jest ciepły lub ciepły, obroty biegu jałowego natychmiast wynoszą 1200 - 3000 obr / min.
    - RPM na biegu jałowym jest nieregularny.
    - Przy wszystkich temperaturach silnika rzadko obroty na biegu jałowym wahają się między 900 a 1000 obr / min.
    - Przy ciepłym silniku (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.
    - Złe przyspieszenie podczas rozgrzewania. ◦ Diesel: wskazuje na bardzo długi czas świecenia lampki kontrolnej poświaty.
    - Przegrzanie silnika

    Możliwe przyczyny
    - Sygnał elektryczny pochodzący z G62 jest zbyt niski
    - Okablowanie i / lub wadliwe połączenia (zwarcie?)
    - Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62)
    - Problemy mechaniczne w układzie chłodzenia

    Możliwe rozwiązania
    - Sprawdź okablowanie i połączenia
    - Sprawdź / wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62)
    - Sprawdzić układ chłodzenia i skorygować stan przegrzania, jeśli występuje





    zakładam że skończy sie to gdy wymienisz termostat na nowy/sprawny
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 25-05-19 o 01:03

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •