Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 151 do 160 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #151

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Pomiary na trasie mimo, ze robione przez fachowca sa jednak bardzo zalezne od warunkow i dosc wrazliwe. Ot, po prostu ciekaw jestem jakby wygladal wykres z Jetronika czy ECU.
    I wlasnie tu sie mylisz robisz autem na dynomecie 1,2,3,4 pomiary i roznice miedzy pomiarami sa znikome ( 1...2 ps) niezaleznie od tego w jakich warunkach robisz... nie wiem kto kiedys nabredzil o tym ze dynometem nie mozna zrobic powtarzalnych wynikow ale byl niedorozwiniety. dynomet usrednia do tej same normy co kazda obciazeniowka.
    a co do wynikow z obciazeniowki to opcje sa dwie... to samo lub wiecej.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez DominN Pokaż post
    Napisz Evo co to za pompki i sprzeglo, bo jest sygnowane Twoim imieniem. Kito zdajsie nie ma nic przeciwko zdradzeniu tajemnicy tylko sam nie wie co tam siedzi. Od razu napisze, ze pytam z czystej ciekawosci, ta informacja do niczego nie jest mi potrzebna, z tuningu swojego disla wyroslem ze 3 lata temu, wiec nie bede przenosic do konkurencji Waszych patentow .
    Ja wyroslem 3 lata temu z podawania wynikow swojej pracy. spedzilem czas nad poszukiwaniem najlepszych rozwiazan nie po to by robil to za chwile kazdy "lepszy". rodzi to niestety pewne komplikacje... wyobraz sobie sytuacje ktore sie zdazaja niestety ze firma A chce cos wiedziec wysyla do firmy B swojego klienta ktory ma za wszelka cene ma zamontowac jakis zestaw. Gdy klient firmy A trafi do firmy przezornej B to zawsze masz opcje dwie, albo chce korzystac z twoich uslug na chwile, albo na stale. Zwykle jest tak ze nie stosuje sie swoich patentow na pierwszy "strzal" wysyla auto w swiat na standardowych przerobkach. a dopiero po upewnieniu sie ze to nie chwilowe zastosowuje sie swoje wydumki. Firma b ma wiecej pracy w tej samej cenie i to jest minus calej sytuacji.
    Reasumujac zestawy moge tylko zamontowac pozbywajac sie numerow katalogowych dla utrudnienia identyfikacji
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 14-09-12 o 18:22

  2. #152
    $iwy's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OPR
    Auto
    Leon 1M SC
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    Reasumujac zestawy moge tylko zamontowac pozbywajac sie numerow katalogowych dla utrudnienia identyfikacji
    Zapytam z ciekawości-Jak takie ewentualne reklamacje rozpatruje producent?Czy nie miałeś jeszcze takiego przypadku?

  3. #153
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    w świetokrzyskim
    Auto
    vw golf
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    robisz autem na dynomecie 1,2,3,4 pomiary i roznice miedzy pomiarami sa znikome ( 1...2 ps) niezaleznie od tego w jakich warunkach robisz...
    To świetnie,bo robiąc tyle samo pomiarów na obciążeniówce,różnice sięgają ...ba nawet 10ciu koni.
    Te dynomety,to jak widzę najlepsze,(dla biedaków) hamownie pod słońcem.Biorąc ogrom zmiennych,które mają decydujący wpływ na ostateczny wynik,kumaty operaj może robić takie krechy,jakie sobie tylko zażyczy.
    Prostym przykładem był ten mega mocny arl muszki.
    Piszesz,że na obciążeniówce opcje są dwie,albo to samo,albo więcej.Dziwne,bo u muszki wyszło duużo mniej.Jak to skomentujesz?Pewnie zajechał na nieodpowiednią hamownię,która pewnie nie uśredniała do tej samej normy,co Twój super dynomet.

    Dziwię się,że taki maestro jak Ty,taki patenciarz jakich mało,istny MAC GIVER tuningu,nie jest w stanie sprawić sobie chociażby polskiej obciążeniówki DP.Już nie mówię,żebyś kupił sobie mahę,bo ta zawsze będzie poza Twoim zasięgiem.
    Każdy chwali,to co ma,normalka,ale porównywanie tego czegoś do obciążeniówki,to delikatnie tylko mówiąc,z deka lekka przesada.

    Puenta jest taka,jeżeli chcesz błysnąć wynikiem,robisz tak,że wynik jest mega,arcy rozpierd...acz mózgów,wiesz już jak,wiesz już gdzie,dlatego nie chcesz się pozbyć tej fajnej zabawki.
    Ja też bym się na Twoim miejscu takiego cuda nie pozbywał,zwłaszcza,że złom ostatnio coś nie w cenie.

    Zdrówka i bez urazy,ale trochę mnie rozbawiłeś.

  4. #154
    blacksline's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Shell :)
    Auto
    Audi biturbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sagon Pokaż post
    To świetnie,bo robiąc tyle samo pomiarów na obciążeniówce,różnice sięgają ...ba nawet 10ciu koni.
    Te dynomety,to jak widzę najlepsze,(dla biedaków) hamownie pod słońcem.Biorąc ogrom zmiennych,które mają decydujący wpływ na ostateczny wynik,kumaty operaj może robić takie krechy,jakie sobie tylko zażyczy.
    Prostym przykładem był ten mega mocny arl muszki.
    Piszesz,że na obciążeniówce opcje są dwie,albo to samo,albo więcej.Dziwne,bo u muszki wyszło duużo mniej.Jak to skomentujesz?Pewnie zajechał na nieodpowiednią hamownię,która pewnie nie uśredniała do tej samej normy,co Twój super dynomet.

    Dziwię się,że taki maestro jak Ty,taki patenciarz jakich mało,istny MAC GIVER tuningu,nie jest w stanie sprawić sobie chociażby polskiej obciążeniówki DP.Już nie mówię,żebyś kupił sobie mahę,bo ta zawsze będzie poza Twoim zasięgiem.
    Każdy chwali,to co ma,normalka,ale porównywanie tego czegoś do obciążeniówki,to delikatnie tylko mówiąc,z deka lekka przesada.

    Puenta jest taka,jeżeli chcesz błysnąć wynikiem,robisz tak,że wynik jest mega,arcy rozpierd...acz mózgów,wiesz już jak,wiesz już gdzie,dlatego nie chcesz się pozbyć tej fajnej zabawki.
    Ja też bym się na Twoim miejscu takiego cuda nie pozbywał,zwłaszcza,że złom ostatnio coś nie w cenie.

    Zdrówka i bez urazy,ale trochę mnie rozbawiłeś.
    +1

    Opinia ta zapewne w żaden sposób nie chce zaszkodzić dla użytkownika KiTo, a w szczególności dla jego autka.., a tym bardziej zazdrościć...
    tylko ma na celu pokazać zabawną kontrowersyjną stronę polskiego tunningu silnika Tdi przez evo..

    ... najśmieszniejsze jest to, że po modach u evo, kreskach na papierze.. niutach sięgających po 544 nm sprzęgło asz znosi to bez żadnego problemu...


    Amen

  5. #155

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    reklamacje sa rozpatrywane przezemnie, jesli sa zasadne towar jest wymieniany, a element wadliwy wraca do dostawcy. na cale szczescie tylko kilka razy w calym okresie dzialalnosci firmy reklamacje byly rozpatrywane.

    ---------- Post dodany 15-09-12 o 14:22 ----------


    BlackslineWidzisz jakbys byl conieco zorientowany to wiedzialbys ze sprzeglo asz znosi nieco wiecej,
    Sagonco do muszki, ziomeczku muszka wyhamowal auto na rolkach inercyjnych nie obciazeniowce do tego hamujac 4 buta z odpietym haldexem, majac nieuwzgledniona mase circa 50 kg przy masie rolek circa 400 kg az sie samo prosi zeby zweryfikowac wynik agmy. PISALEM ci juz na innym forum ze osoba wierzaca w wykres z inercji bez uwzglednienia mas wirujacych napedu musi byc zdrowo niedorozwinieta.... pomijajac to nie podam ci i nikomu innemu numerow pompek mimo ze atakowales mnie o to nie raz to pamietaj ze im bardziej bedziesz sie mscil za pewna rozmowe na gg tym bardziej bedzie mi sie chcialo wyciagnac wnioski z tego i wywolac odpowiednie reakcje...
    A co do hamowni ... wybacz jesli mam kupowac polski bsadziew za czapke drobnych czy inna lepsza hamownie by lezala na podworku to raczej nie skorzystam. Wynamuje pomieszczenia i nie mam mozliwosci zamontowania rolek, a wrecz na odwrot zamontowac bym moze i mogl ale nie moge poszerzyc bramy szerokiej na cale 1,55m, wiec po co mi zabawka do turlania roweru. hamownia bedzie gdy wlasciwy garaz sie wybuduje.
    Co do samego porownywania.. jeszcze sie nie zdazyl wykres z obciazeniowki ktory pokazalby mniej jakiegokolwiek parametru... wiec masz racje porownywanie nie ma sensu....


    P.s. Muszka dostal oferte wyhamowania leona na maha ale nie skorzysta tylko z jednego powodu, stracilby Jedyny argument do pokazywania jaki to ja zly jestem bo przyczynilem sie do tego ze informacja o jego oszustwie ujrzala swiatlo dzienne. Wiec sagonku powinienes pojsc z nim w spolke... ciekawe kto bylby lepsiejszy
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 15-09-12 o 13:55

  6. #156
    Warszawa
    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa/Rzeszów
    Auto
    Lancer Evolution X
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    BlackslineWidzisz jakbys byl conieco zorientowany to wiedzialbys ze sprzeglo asz znosi nieco wiecej,
    To ile tych Twoich papierowych Nm znosi seryjne sprzęgło z ASZ - 600?

  7. #157
    blacksline's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Shell :)
    Auto
    Audi biturbo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez std1984 Pokaż post
    To ile tych Twoich papierowych Nm znosi seryjne sprzęgło z ASZ - 600?
    mocniejsze niż G60

  8. #158
    wicek121's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oborniki Śląskie/Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAB

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wneku321 Pokaż post
    Tak jak Kito pisze na lotnisku podczas 2 przejazdów wiało i to bardzo mocno ja swoim zrobiłem 16,6 a w wolnych przejazdach 15,9 około wiec różnica znaczna ale trzeba wziąć pod uwagę że te 2 przejazdy mierzone to był mój 1 raz na lotnisku na 1/4 wiec mój czas mógł się poprawić ten czas wykręciłem za 8 przejazdem. Kito pojezdzi na tym setup i się poprawi bedą spoty bedziemy ćwiczyć
    Też miałem okazję spróbować, 3 przejazdy i dopiero za 3 razem udało się jakiś w miarę czas ogarnąć przy prawie pełnym baku 15,8 Wneku dzięki za starty

  9. #159

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez blacksline Pokaż post
    mocniejsze niż G60
    g60 228 mm
    asz 240 mm
    nacisk sprezyny w g60 650 Kpa
    nacisk sprezyny w asz 720Kpa
    wystarczy samemu przeliczyc ile zniesc moze sprzeglo asz i pomyslec dlaczego przy plywajacej dwumasie wystepuje chwilowe wysprzeglenie przy narastaniu momentu..
    Pozdrawiam

  10. #160
    DominN's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi S4 1.1 TDi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Spokojnie chlopaki, bo znowu z wątku auta Kito robi sie smietnik .

    Evo, nie kwestionuje Twoich kompetencji mierniczych, ani nie deprecjonuje dynometu. To dobra hamownia dla ludzi, ktorzy potrafia sie nia poslugiwac. Z powtarzalnoscia pomiarow jest jednak roznie, chociazby dlatego, ze ludzkie bledy maja znaczny wplyw na bledy pomiaru. Warunki pomiaru musza byc zblizone, a w warunkach drogowych jest o to ciezko, inna temp., inna wilgotnosc i juz inny opor toczenia generuje guma z asfaltem. Wiatr 20km/h w druga strony i mamy zdecydowanie inne opory powietrza. Nie wspominajac o takich oczywistosciach jak wazenie auta lub idealnie poziomym odciku drogi . Na obciazeniowce nie trzeba sie przjmowac wieloma parametrami i nawet laik bedzie w stanie dokonac pomiaru. W przypadku dynometu trzeba sie "troche" znac. A jak ktos sie nie zna to potem sa pomiary przez ktore nie ma zaufania do dynometu. Jak najprosciej te zaufanie zbudowac? Robisz pomiar dynometem, godzine pozniej jedziesz na obciazeniowke. Pare takich akcji wystarczy by zamknac gęby "dynosceptykom" .

    I sorry, ale jesli dynomet zawsze zaniza wyniki to albo cos jest nie tak w wiekszoscia obciazeniowek, albo zanizajacy dynomet generuje bledny pomiar - zawsze za niski wynik pomiaru nie jest prawidlowy tak samo jak zawsze za wysoki. Jako klient nie chce miec ani zawyzonego, ani zanizonego, chce poznac wartosc najbardziej zblizona do rzeczywistej.

    Co do wytrzymalosci sprzegla ASZ to chyba trzeba zdefiniowac co rozumiemy przez tą wytrzymalosc. Moze i zniesie 540Nm, ale przez ile startow? Ja tam nie mam duzej probki by porownywac, ale moje ASZ przy 420Nm wytrzymalo 2 starty na cwiartke. Aktualne z Sharana BTB po 50kkm zaczyna niedomagac przy 440Nm, a w zime nawet nowe potrafilo sie slizgac. Wielu osobom seryjne ASZ odmawialo posluzenstwa juz przy 400Nm i ostrej jezdzie, wiec moze i te sprzeglo dużo jest w stanie zniesc, ale chyba nie za długo... .
    S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
    S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)


    1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us


    Sprzedam
    Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
    Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
    i kilka innych części...

Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •