Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 185

Temat: zawieszenie gwintowane 8P

  1. #51
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez _Gruda Pokaż post
    Okej, uznam to za rozwiewające wątpliwości a orientuje się ktoś może czym, poza średnicą mocowania, różnią się same amortyzatory?
    Naciskiem na oś ...... się zdecydowanie różnią ....
    Bo np tak jak u mnie w 3.2 musi być 55mm i właśnie co za tym idzie mają większą wytrzymałość
    wywnioskowałem to z przeglądania wielu gwintów do mojego auta, patrząc czym różnią się od innych - tym właśnie....
    I oczywiście ma też znaczenie czy Quattro czy nie.

    Zastanawia mnie czy Ty na pewno masz 55 mm średnicę .....

  2. #52
    Lukk's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    W 1.9 Tdi z 2005 mam 55mm. Jak kupowałem amory z serii to żaden handlarz nie wierzył i musiałem odsylać ;/

  3. #53
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Lukk Pokaż post
    W 1.9 Tdi z 2005 mam 55mm. Jak kupowałem amory z serii to żaden handlarz nie wierzył i musiałem odsylać ;/
    Dziwne ..... ale może się zdarza jakiś odbieg od standardu

  4. #54
    _Gruda's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8 TFSI - BYT
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sebol78 Pokaż post
    Naciskiem na oś ...... się zdecydowanie różnią ....
    Bo np tak jak u mnie w 3.2 musi być 55mm i właśnie co za tym idzie mają większą wytrzymałość
    wywnioskowałem to z przeglądania wielu gwintów do mojego auta, patrząc czym różnią się od innych - tym właśnie....
    I oczywiście ma też znaczenie czy Quattro czy nie.

    Zastanawia mnie czy Ty na pewno masz 55 mm średnicę .....
    Dla pewności mierzyłem i mam 55mm. Wychodziłoby na to, że 50mm mają 1.6 i niektóre 1.9? Co do tej wytrzymałości to u Ciebie w 3.2 na pewno ma to większe znaczenie niż w moim 1.8... dlatego zastanawiam się, czy kupić taniej 50mm i ogarnąć sobie tulejki, czy kupić 55mm, założyć bez problemów i mieć pewność, że nie będzie z tym żadnych problemów związanych z eksploatacją.

  5. #55
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    no skłoń się ku kupieniu właściwego wymiaru i bezproblemowej eksploatacji i uniknięciu zbędnego druciarstwa czy wypływaniu na awaryjność podzespołów/szybsze ich zużycie

  6. #56
    krakers244's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szamotuły 64-500
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    witam dołacze sie do tematu mam 1.9 i kupilem gwint ap o srednicy 50 przy wczorajszym montazu okazało sie ze jednak mam 55 czy naprawde jest taki problem z tymi tulejkami? dzwoniłem do sprzedajacego gwinty i twierdzi ze idzie to kupic i na czwartek moze bedzie miał problem w ty ze pilnie je potrzebuje bo pierwszy załozyłem tył i ładnie siadła ale swiatła mi swieca w niebo nie mam rególacji bo mam ksenon i nie zdazyłem jeszcze załozyc czujników samopoziomowania pozdrawiam

  7. #57
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krakers244 Pokaż post
    załozyłem tył i ładnie siadła ale swiatła mi swieca w niebo
    To może na ten czas podkręć do góry ten tył i tyle, będzie koza ale na kilka dni
    dopuki tulei nie ogarniesz

  8. #58
    warmińsko-mazurskie Sampler's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bartoszyce/Kętrzyn
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    56 razy
    Podziękował
    47 razy

    Domyślny

    Pytanie może banalne ale jednak nie oczywiste.
    Czy gwinty dla wersji quattro i FWD różnią się czymś poza twardością sprężyn i ew. minimalnie większą siłą tłumienia amora?
    Mam na myśli fizyczne rozmiary z pominięciem średnicy przedniego amora, który w wersji quattro zawsze miał 55mm.
    Na zdjęciach wyglądają niemal identycznie lecz producenci nadają im różne numery katalogowe.
    np H&R 29258-3 dla quattro i 29258-1 dla FWD.

  9. #59
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sampler Pokaż post
    Pytanie może banalne ale jednak nie oczywiste.
    Czy gwinty dla wersji quattro i FWD różnią się czymś poza twardością sprężyn i ew. minimalnie większą siłą tłumienia amora?
    Mam na myśli fizyczne rozmiary z pominięciem średnicy przedniego amora, który w wersji quattro zawsze miał 55mm.
    Na zdjęciach wyglądają niemal identycznie lecz producenci nadają im różne numery katalogowe.
    np H&R 29258-3 dla quattro i 29258-1 dla FWD.
    Jak pisałem gdzieś wcześniej ...różnią się naciskiem na oś

    Co myślisz o gwincie No ja też i myślę że na wiosnę chyba wpadnie ........

  10. #60
    warmińsko-mazurskie Sampler's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bartoszyce/Kętrzyn
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    56 razy
    Podziękował
    47 razy

    Domyślny

    Planuje 19 cali więc żaden kit mnie nie urządza.
    Problem w tym, że na rynku wtórnym trudniej znaleźć gwint dla wersji quattro. Nie chce nowego taniego gwintu więc jeśli niczego ciekawego nie znajdę to kupię nowy AP - wyczytałem o nim sporo dobrego. Chyba, że ktoś doradzi coś innego w budżecie około 3 tys.

Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •