90 bedziesz miał 81-115 już to przerabiałem i na klimie powinno oscylować miedzy 105-109, tak wcześniej miałem, 112-113 to w upały, a wspomniałeś ze wymieniałes cały termostat z obudową czyli również grzałkę, czyli powinna być dobra
90 bedziesz miał 81-115 już to przerabiałem i na klimie powinno oscylować miedzy 105-109, tak wcześniej miałem, 112-113 to w upały, a wspomniałeś ze wymieniałes cały termostat z obudową czyli również grzałkę, czyli powinna być dobra
|
Tak wymieniałem dwa dni temu i nie pomogło, pewnie termostat jest ok i grzałka też bo to jest integralna jego cześć, obawiam się bardziej tej wtyczki, która wchodzi do przyłącza termostatu, która podaje napięcie do grzałki.
Jutro kupie kontakt spray o zobaczę czy pomoże
Myślę, że jak na początek należałoby tak zrobić i sprawdzić napięcie na wtyczce i przeczyścić.
Użyłem kontakt sprayu i bez zmian, temp dochodzi do 112 ale nie idzie dalej jak dwa dni temu
- - - Aktualizacja postu - - -
jednak chyba coś z licznikiem mam, jak stukam w licznik temperatura spada i rośnie 108 -117
U mnie dalej to samo, silnik nagrzewa się, temp. na klimatroniku na kanale 49 dochodzi do 121, na liczniku podnosi się do 110, kiedy jadę szybko 120-140km/h, na wysokich obrotach temperatura opada do nawet 95-100 stopni C, co by sugerowało, że termostat otwiera przy 105, tak jak piszę w instrukcji. Najgorsze jest to, że jak jadę 90km/h to temp dochodzi do 121 na klimatroniku, a na liczniku waha się od 90-110, chwilę postoi na 110 i za min wraca do 90 i z powrotem; tak mogę zrobić 30 km trasy i temperatura przy takiej prędkości i obrotach nie spada, tak jakby nie otwierało dużego obiegu, staje i sprawdzam i faktycznie górne węże bardzo gorące dolny zimny, wentylatory załączają się, kiedy stanę w miejscu po całej trasie. Bardzo mnie to dziwi, że przy dużej prędkości otwiera termostat i schładza silnik, a przy normalnej prędkości samochód nie otwiera dużego obiegu. Wiem, bo sprawdzałem że mam termostat z grzałką, którą steruje komputer, ale dlaczego przy normalnie jeździe on nie otwiera się przy tych 105 stopniach, nie mam pojęcia, pomysły też mi się kończą.
porównaj temp na vagu z grupy silnika a grupe zegarów
takie skoki ,problemy z temp mam, mój licznik i kanał 049
A test zegarów pozytywny? Dolny wąż robi się ciepły przy tych 115? Z tego co pamiętam to na vagu masz idealne temp. U mnie na klimatroniku 106-108,ale rok temu zmieniałem termostat co było niepotrzebne bo czujnik w chłodnicy też steruje termostatem i on miał winę,tylko w moim przypadku miałem niedogrzany silnik. A czujników temp to aż 3 zmieniałemA w ogóle świeci Ci się check
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)