Strona 96 z 103 PierwszyPierwszy ... 46869495969798 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 951 do 960 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #951
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tom2311 Pokaż post
    gruszka(EGR)
    Gruszka to nie jest EGR, Gruszka inaczej aktuator to jest ta czesc przy turbinie ,ktora porusza zmienna geometria.Jezeli jest stara ,zardzewiala i nie trzyma podcisnienia lub jej praca nie jest plynna to moze byc przyczyna notalufu.Co prawda przy EGR-e masz maly silownik ,ale on odpowiada za klape gaszaca.
    Sam notlauf moze wynikac z przeladowania lub niedoladowania,robiles jakis logi czy wszystko metodą chybil trafil???
    Cytuj Oryginalnie napisane przez tom2311 Pokaż post
    wymieniony n95
    Pewnie N75 ,ale on przy problemie z notlaufem wymieniany jest w ok.5% przypadkach z powodu swojej zlej pracy.

  2. #952

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RZESZÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    sorki ja nie jestem mechanikiemi moze troche nazwy pozmienialem. szwagier mechanik mi to robil wszystko tak jak mowisz n75, egr, i gruszka wszystko bylo sprawdzane badz wymieniane. logow zadnych nie robilem. wszystko bardziej chybil trafil. tak jak pisalem blad dotyczy przeladowania

  3. #953
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Masz mozliwosc podpiecia pod VAG-a i zrobic ew. jakies logi?

  4. #954

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RZESZÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez monlag1 Pokaż post
    Masz mozliwosc podpiecia pod VAG-a i zrobic ew. jakies logi?
    jestem zielonyw tym. jakis tutek na forum jeest jak dokladnie to zrobic?

  5. #955
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez tom2311 Pokaż post
    jestem zielonyw tym. jakis tutek na forum jeest jak dokladnie to zrobic?
    post #949

  6. #956

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wschowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez monlag1 Pokaż post
    Co do notlaufu to pewnie geometria do czyszczenia
    Sprawdziłem dzisiaj i geometria chodzi bardzo ciężko, ledwo co można nią ruszyć palcem i w zakresie jakiś 4mm. Czy to będzie coś poważniejszego czy samo wyczyszczenie wystarczy ?

  7. #957
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    można samemu a nawet należy wyczyścić

  8. #958
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bartek5860 Pokaż post
    Sprawdziłem dzisiaj i geometria chodzi bardzo ciężko, ledwo co można nią ruszyć palcem i w zakresie jakiś 4mm. Czy to będzie coś poważniejszego czy samo wyczyszczenie wystarczy ?
    Ale sprawdzales ją z podpieta gruszka ? Bo jak tak to bedzie chodzic ciezko -nacisniesz kilka razy na dzwignie i palec Ci spuchnie (gruszka sama w sobie ma opor w postaci spreznyny) . Trzeba aktuator odkrecic od stelarza i odpiac od dzwigni zmiennej geometrii i teraz dopiero sprawdzic jak ta dzwigienka sie porusza.Przy okazji sprawdz wtedy sama gruszke jak pracuje,czy trzyma podcisnienie i czy nie haczy w czasie swojej pracy.

  9. #959

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    RZESZÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Byłem u mechanika i mówił że trzeba wyregulowac ciśnienie na turbie czy coś takiego.polecicie kogoś we Wrocławiu kto by to sprawnie szybko i za dobrą kase nastawil?

  10. #960

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Ostatnio to miałem.
    okazało się ze maiłem zapieczony zawór w turbinie którym porusza gruszka. Zobacz jak odpalisz silnik czy gruszka pracuje zaraz po dopaleniu powinna chodzić około 3 do 5 cm jak mniej pewnie masz za małe doładowanie spowodowane zapieczonym zaworem "wastegate". No i w koncu gruszka też się rozsypała i musialem robic turbo i gruszke. A moze masz juz coz z elektromagnetycznym zaworem ktory podaje podcisnienie na gruszke niestaty trzeba troche posprawdzac.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    A ta dźwignia od zaworu jak odepniesz gruszkę powinna chodzić luźno bez oporów to ta dźwignia co pisze "monlag1"
    chyba miałem taki blod pod wag-em http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462
    a limp mode to jest ten tryb awaryjny serwisowy powiecmy.

Strona 96 z 103 PierwszyPierwszy ... 46869495969798 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •