I wlasnie tu sie myliszrobisz autem na dynomecie 1,2,3,4 pomiary i roznice miedzy pomiarami sa znikome ( 1...2 ps) niezaleznie od tego w jakich warunkach robisz... nie wiem kto kiedys nabredzil o tym ze dynometem nie mozna zrobic powtarzalnych wynikow ale byl niedorozwiniety. dynomet usrednia do tej same normy co kazda obciazeniowka.
a co do wynikow z obciazeniowki to opcje sa dwie... to samo lub wiecej.
Ja wyroslem 3 lata temu z podawania wynikow swojej pracy. spedzilem czas nad poszukiwaniem najlepszych rozwiazan nie po to by robil to za chwile kazdy "lepszy". rodzi to niestety pewne komplikacje... wyobraz sobie sytuacje ktore sie zdazaja niestety ze firma A chce cos wiedziec wysyla do firmy B swojego klienta ktory ma za wszelka cene ma zamontowac jakis zestaw. Gdy klient firmy A trafi do firmy przezornej B to zawsze masz opcje dwie, albo chce korzystac z twoich uslug na chwile, albo na stale. Zwykle jest tak ze nie stosuje sie swoich patentow na pierwszy "strzal" wysyla auto w swiat na standardowych przerobkach. a dopiero po upewnieniu sie ze to nie chwilowe zastosowuje sie swoje wydumki. Firma b ma wiecej pracy w tej samej cenie i to jest minus calej sytuacji.
Reasumujac zestawy moge tylko zamontowac pozbywajac sie numerow katalogowych dla utrudnienia identyfikacji