Strona 14 z 103 PierwszyPierwszy ... 412131415162464 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 131 do 140 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #131
    h1vOltag3's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Witam,

    Wczoraj pierwszy raz doświadczyłem 'Notlauf-u'...
    Wracaliśmy z Gorzowa Wlk. do Krakowa, droga czysta więc cały czas ciężki sandał i pędzimy ile fabryka daje (w 4 osoby + pełny bagażnik) moim czerwonym 90konnym rumakiem...średnio 140-160 KM/H do tego wysoka temperatura.
    Po pewnym czasie na A4rce koło Katowic zupełnie straciłem moc. Obroty w dół i 120 na prostej drodze MAX, trwało to ok. 30 sec? po czym turbo znowu zaczęło działać! (nie gasiłem go i nie odpalałem na nowo) trochę się przestraszyłem i do końca jechałem już trochę wolniej. Czy komuś z was zdarzyło się coś podobnego? Czy powinienem coś z tym zrobić? Audi mam od roku i pierwszy raz miałem taką sytuację? Czy chodzi tu o zwykłe przegrzanie? czy to cos poważniejszego? Proszę o radę. Dzieki

  2. #132

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez h1vOltag3 Pokaż post
    Witam,

    Wczoraj pierwszy raz doświadczyłem 'Notlauf-u'...
    Wracaliśmy z Gorzowa Wlk. do Krakowa, droga czysta więc cały czas ciężki sandał i pędzimy ile fabryka daje (w 4 osoby + pełny bagażnik) moim czerwonym 90konnym rumakiem...średnio 140-160 KM/H do tego wysoka temperatura.
    Po pewnym czasie na A4rce koło Katowic zupełnie straciłem moc. Obroty w dół i 120 na prostej drodze MAX, trwało to ok. 30 sec? po czym turbo znowu zaczęło działać! (nie gasiłem go i nie odpalałem na nowo) trochę się przestraszyłem i do końca jechałem już trochę wolniej. Czy komuś z was zdarzyło się coś podobnego? Czy powinienem coś z tym zrobić? Audi mam od roku i pierwszy raz miałem taką sytuację? Czy chodzi tu o zwykłe przegrzanie? czy to cos poważniejszego? Proszę o radę. Dzieki
    a poczułeś nagłe takie jakby przyhamowanie? Tak jest jak dostaje tryb awaryjny, czasem tego nie czuć przy dużej prędkości. Co powinieneś zrobić? Podłączyć pod VAGa jak zawsze.

  3. #133
    h1vOltag3's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Anmato Pokaż post
    a poczułeś nagłe takie jakby przyhamowanie? Tak jest jak dostaje tryb awaryjny, czasem tego nie czuć przy dużej prędkości. Co powinieneś zrobić? Podłączyć pod VAGa jak zawsze.
    Tak, znaczne przyhamowanie, turbo OFF...
    Ale czy to normalne, że po ok 20-30 sec wszystko wróciło do normy? Turbo znowu samo się załączyło? (bez gaszenia samochodu?) Zastanawiam, się czy ten stan nie był wywołany samym przegrzaniem...hmm

  4. #134
    MiG25's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żyrardów
    Auto
    .:OOOO:.
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    83 razy

    Domyślny

    Sterownik robi turbo-off nie tylko w przypadku przeładowania lub niedoładowania ,ale także w innych przypadkach. Tym bardziej trzeba jak najszybciej podłączyć pod VAGa i zczytać błędy.

  5. #135

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    I mnie tez notlauf spotkał... Tyle tylko ze nie wiedziałem ze trzeba zgasic silnik za pierwszym razem przy 70st silnika stracił moc ale po 20sek wrócilo do normy, pozniej powróciło i tak jechałem trase 70km... po restarcie silnika wróciło do normy...

    Samochód ma przejechane dopiero 103tys...
    czasami mam problem ze nie chce mi zapalic, silnik raz zakreci i zgasnie tak jak bym go za krótko przytrzymał... ale jak krece dłuzej to rozrusznik kreci a silnik wogóle nie gada...
    Gdzie w Poznaniu jest dobry sewrwis który polecacie?

  6. #136
    Sztomel's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Volkswagen Golf Mk4
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    210 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Scooby Pokaż post
    Gdzie w Poznaniu jest dobry sewrwis który polecacie?
    Scooby, odpuść sobie wszelkie serwisy bo portfel Ci schudnie na bank a nie wiadomo czy problem rozwiążą, skorzystaj z pomocy forumowicza posiadającego VAG, w Poznaniu są ich całe pęczki - jeśli nie z tego forum to z forum www.vwgolf.pl - ktoś z pewnością Ci pomoże.
    http://www.a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic10577_1.gif

  7. #137

    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krotoszyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    dzis mnie spotkalo to samo, wracalem z wroclawia 120 km/h notlauf, bialy dym z tylu i tak ze 4 razy. polecacie kogos dobrego by przegladnal mi autko? krotoszyn i okolice

    czuje ze turbina chyba zawalona

  8. #138

    Data dołączenia
    Dec 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez djswistak Pokaż post
    dzis mnie spotkalo to samo, wracalem z wroclawia 120 km/h notlauf, bialy dym z tylu i tak ze 4 razy. polecacie kogos dobrego by przegladnal mi autko? krotoszyn i okolice

    czuje ze turbina chyba zawalona
    ile masz KM? Jeśli 110 w górę (zmienna geometria łopatek turbiny) to wystarczy przesmarować "gruszkę", rozruszać ją itp.

    Koszty? WD-40 + klucz 14 i 15 minut pracy. Żadnego wyjmowania turbiny itp. to jedna wielka ściema.. oczywiście pod warunkiem, że nie jest naprawdę zawalona i zaniedbana.

    Moja turbinka w ASV przeładowywała, sprawdzane na kompie u fachowca, diagnostyk z Wrocławia itp. logi pokazywały, że turbo do wyjęcia i regeneracji.

    Taki wał! Wystarczy dźwignię - "gruszkę" postawić na nogi.

    Jednak co do Twojego przypadku, moje turbo wyłączało się notorycznie przy obrotach 2.600, jeździć się nie dało, auto nie miało mocy ale białego dymu to nie miałem..

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowany przez Anmato - 21-02-10 o 15:45

  9. #139

    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krotoszyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Anmato Pokaż post
    ile masz KM? Jeśli 110 w górę (zmienna geometria łopatek turbiny) to wystarczy przesmarować "gruszkę", rozruszać ją itp.

    Koszty? WD-40 + klucz 14 i 15 minut pracy. Żadnego wyjmowania turbiny itp. to jedna wielka ściema.. oczywiście pod warunkiem, że nie jest naprawdę zawalona i zaniedbana.

    Moja turbinka w ASV przeładowywała, sprawdzane na kompie u fachowca, diagnostyk z Wrocławia itp. logi pokazywały, że turbo do wyjęcia i regeneracji.

    Taki wał! Wystarczy dźwignię - "gruszkę" postawić na nogi.

    Jednak co do Twojego przypadku, moje turbo wyłączało się notorycznie przy obrotach 2.600, jeździć się nie dało, auto nie miało mocy ale białego dymu to nie miałem..

    Pozdrawiam.
    1,9 tdi 90km alh

  10. #140
    OFFCA's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    NEIGHBOURHOOD
    Auto
    Audi A3 1998rok
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    47 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Amanto wg mnie ostre pewne wnioski wysuwasz
    klucz 14 nie wydaje mi sie
    15 minut to musisz miec juz niezła wprawe i zwinne raczki
    a dalej jak odrecisz gruszke to chyba zapomniałes dodac koledze najwazniejszego!!!!!!
    po wyjeciu z mega mm precyzja musisz ja spowrotem założyc i skalibrowac bo napytasz sobie biedy
    a dalej moja gruszke tez była super jakbyś ja wytarł szmatka to móglbyś ja na półke postawic i sprzedać
    a jak wojtek zaczął nią potrzasać to ta boczną dziurka rdza tak sie sypała jak z solniczki sól
    ja bym sie tam ne bawil w samrowanie bo pomoze ci to na moze dzien albo dwa poniewaz wd 40 moze i jest środkiem do smarowania ale czy jest odporny na podwyzszone temp???
    tego nie wiem nie znam sie ale raczej nie
    numer obozowy 2483 : 22.10.2007
    22.10.2007-->10.02.2008 forumowicz,
    10.02.2008-->31.12.2011 klubowicz,
    01.01.2012---> kombatant wojenny, to juz rok na emeryturze
    tysiace postów, 27 tematów, dziesiątki spotów, 2 OP, 6 ostrzeżeń oto JA



Strona 14 z 103 PierwszyPierwszy ... 412131415162464 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •